Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Databáze řešení (znalostí)

Kontaktní osoby mohou použít databázi řešení k tomu, aby zjistily, zda problém, který mají se nepodobá problému, jenž se již v minulosti vyskytl a byl úspěšně vyřešen. Mohou tak docílit vyřešení problému ve velmi krátkém čase.


Prohledávání databáze

  1. Z hlavní nabídky vybereme volbu Řešení.
  2. Zobrazí se obrazovka "Databáze řešení".

  3. V prohledávacím okně zadáme podmínky pro vyhledání a stiskneme tlačítko Hledej. Prohledávat lze podle názvu řešení, produktu a typu produktu.
  4. Ze seznamu řešení vybereme to, které nás zajímá.
  5. Zobrazí se detail řešení.

  6. Tlačítkem storno ukončíme prohlížení.

zpět na začátek


Změna záznamů v databázi

Kontaktní osoby nejsou oprávněny k provádění změn v databázi řešení. Tato činnost přísluší obsluze helpdesku.

zpět na začátek