Navigace:  »No topics above this level«

Ostatní obecná nastavení

Domů

Další nastavení, které nelze zařadit do větších celků.


1.Ve vertikálním menu rozevřete nabídku VoiceChange.

2.Zobrazí se nabídka pro jednotlivé konfigurace. Klikněte na volbu Obecná nastavení.

3.V nabídce pod volbou Obecná nastavení klikněte na volbu Ostatní.

4.Ve formuláři Ostatní můžete dle potřeby změnit nastavení výchozích hodnot:

Číslo linky VoiceChange - Telefonní číslo linky VoiceChange.

Výchozí mód - VoiceChange či FaxChange.

Výchozí jazyk - Kód jazyka prezentovaný jako lokální. Jestliže někdo zavolá na VoiceChange ze stejného státu, ozve se text v jazyce, který je nastaven jako výchozí. Zavolá-li do VoiceChange uživatel, o kterém je záznam, ozve se mu VoiceChange v jeho jazyce zvoleném v aplikaci Správce uživatelů DATASYS UMS.

Mezinárodní jazyk - Kód jazyka prezentovaný jako mezinárodní. Takže když někdo zavolá na VoiceChange z jiného státu, ozve se text v jazyce, který je nastaven jako mezinárodní.

Počet opakování otázky - Jestliže se VoiceChange ptá na něco uživatele a žádá od něj odezvu (např.: "Zadejte číslo uživatele, kterému chcete zanechat zprávu"), VoiceChange se ptá tolikrát, kolikrát je zde uvedeno.

Název souboru zprávy pro čekání - Název souboru, který se přehrává při čekání.

Minimální délka nahrávky (ms) - Minimální délka nahrávky vzkazu. Kratší nahrávka je brána jako nesrozumitelná a VoiceChange nabídne opětovné ponechání vzkazu.

Zastavit při neexistenci zvukových souborů - Příznak toho, jestli má nastat pád aplikace při nedohledání zvukového souboru pří přehrávání wav souboru.

Podpora čísla volajícího - Podporuje-li tuto volbu ústředna, ovladač atd., pak je při označení tohoto zatržítka zobrazováno číslo volajícího. Pokud ovšem některý ze článků tuto volbu nepodporuje, pak se takovýto hovor nerealizuje. V takovém případě se dopuručuje ponechat zatržítko neoznačené.

Čas pro volbu čísla - Počet milisekund, kolik čeká VoiceChange, při zadávání čísel uživatele na klávesnici telefonu. Pokud uživatel zadá údaj do VoiceChange přes číselník telefonu, musí existovat čas, po kterém VoiceChange usoudí, že uživatel se zadáváním skončil a může pokračovat dál ve své práci.

Ústředna - VoiceChange komunikuje s několika typy ústředen. Zde je potřeba vyplnit, o kterou se jedná.

Contact Search URL adresa - URL webové služby Datasys Contact Searche serveru - vyhledávače informací z různých datových zdrojů (databáze, Active directory).

Formulář Ostatní

Formulář Ostatní

5.Uložte nastavení stisknutím tlačítka Uložit.