Navigace:  »No topics above this level«

Nastavení přestávek Call centra

Domů

Nastavení přestávek pro aplikaci CallChange Callcenter klient.

Pro přestávky lze zadávat popis, maximální délku přestávky a maximální počet přestávek za den. Po instalaci jsou vytvořeny přestávky typu "svačina" a "toaleta", je však možno zakládat i nové typy přestávek.

Definované přestávky v nabídce aplikace CallChange Callcenter klient

Definované přestávky v nabídce aplikace CallChange Callcenter klient

 


listZáznam nové přestávky

listEditace záznamu přestávky

listOdstranění záznamu přestávky


 

Záznam nové přestávky

1.Ve vertikálním menu na volbu CallChange.

2.Načte se nabídka pro jednotlivé konfigurace. Pro přidání nové přestávky klikněte na ikonu vytvorit u volby Přestávky.

3.Ve formuláři Založení nové přestávky zadejte Název nové přestávky.

4.Uložte stisknutím tlačítka Uložit.

5.Dále je nutné nastavit parametry přestávky.

Editace záznamu přestávky

1.V nástroji Konfigurátor DATASYS UMS klikněte na volbu CallChange.

2.Pro editaci záznamu přestávky ústředny klikněte na konkrétní typ přestávky pod volbou Přestávky.

3.Ve formuláři Přestávka uveďte:

Maximální dobu přestávky (v minutách);

Maximální počet přestávek za den.

Formulář Přestávka

Formulář Přestávka

4.Uložte nastavení stisknutím tlačítka Uložit.

Odstranění záznamu přestávky

1.V nástroji Konfigurátor DATASYS UMS klikněte na volbu CallChange.

2.Pro odstranění záznamu přestávky klikněte na ikonu delete u vybraného záznamu pod volbou Přestávky.

3.Aplikace zobrazí dialogové okno s dotazem. Potvrďte odstranění záznamu stisknutím tlačítka Ano.