Datasys Knowledge Base Document

Knowledge Base index
Updated: 5/11/2007
Product: MobilChange
Version: 4.0
Service pack: nemá vliv
Area: Administrace
Category: BUG
Problem:

Problem description:


Solution:

Příčinou je změna nastavení práv v Exchange (pro odesílání zpráv nestačí právo Full Mailbox Access, je vyžadováno i Send As). Jak nastavit práva do funkční podoby:

V registry vytvořte položku

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Exchange\EXAdmin
Value name: ShowSecurityPage
Value type: REG_DWORD
Value data: 1
Spusťte Exchange System Manager a zobrazte si vlastnosti vaší organizace (objekt úplně na vrcholu hierarchického stromu - klik pravým tlačítkem - Properties).
Zde je záložka Security (pokud chybí, nemáte vytvořenu uvedenou hodnotu - ta musí existovat na tom PC, kde spouštíte System Manager). Zde zkontrolujte nastavení Send As a Receive As pro uživatelské skupiny, jejichž členem je servisní účet MobilChange (obvykle by to měly být Domain Admins, případně Enterprise Admins) - tyto skupiny nesmějí mít u těchto práv zatrženo Deny, tj podle potřeby toto zatržení zrušte. Aktivace nových práv nějakou dobu trvá - dle Microsoftu cca 15 minut, prakticky zpravidla déle, tj. nějaký čas počkejte a restartujte MobilChange.kernel. Pak by doručování SMS mělo opět začít fungovat.

Obecně je vhodné, aby servisní účet nebyl členem skupin, jimž jsou v Exchange explicitně odebrána práva Send As, Receive As.


Further information:


Keywords:


If there is something unclear, send us an email to development@datasys.cz.