Zkontrolujeme, že přihlášený uživatel je v požadované skupině, ve které chce zobrazit incidenty z trvalé kampaně.
V levém menu kliknout na Kampaně > Trvalé (Položka je dostupná pouze s rozšířením KIC) a poté kamkoliv do řádku u té konkrétní kampaně, u které chceme zobrazit vytvořené incidenty.
Zde je zobrazen přehled všech incidentů (spuštění trvalé kampaně)
Jméno - Jméno trvalé kampaně, ze které byl incident (odchozí kampaň) vytvořen
Vytvořeno - Datum a čas spuštění incidentu
Start - Datum a čas první události v incidentu
Konec - Datum a čas poslední události v incidentu
Odesílatel - Telefonní číslo, které incident zahájilo
Počet zpráv - Počet celkem odeslaných zpráv nebo hovorů
Čekající zprávy - Počet celkem odesílaných zpráv nebo hovorů
Doručené zprávy - Počet celkem doručených zpráv nebo hovorů
Nedoručené zprávy - Počet celkem nedoručených zpráv nebo hovorů
Stav incidentů je rozlišen barevně:
ŽLUTĚ podbarvený incident je právě probíhající
ZELENĚ podbarvený incident je úspěšně dokončený
ČERVENĚ podbarvený incident je neúspěšně dokončený
RUDĚ podbarvený incident skončil interní chybou
Pro zobrazení detailu (všech zpráv) u konkrétního incidentu klikněte na modré tlačítko na konci řádku u té konkrétní kampaně, u které chceme zobrazit zprávy
Zde je zobrazen přehled všech zpráv, hovorů a jejich stavu u konkrétního incidentu (odchozí kampaně).
šipka doleva označuje příchozí události
šipka doprava označuje odchozí události
V seznamu Trvalých kampaní dále lze:
- Ikonkou na konci řádku trvalou kampaň spustit.
- Ikonkou na konci řádku trvalou kampaň editovat.
- Ikonkou na konci řádku zobrazit odeslané info zprávy z trvalé kampaně.
- Ikonkou na konci řádku trvalou kampaň smazat. Mazat jdou i hromadně, pomocí checkboxů na začátku řádku a červeného tlačítka Smazat kampaně.
- Trvalé kampaně hromadně aktivovat, pomocí checkboxů na začátku řádku a modrého tlačítka Aktivovat kampaně.
- Trvalé kampaně hromadně deaktivovat, pomocí checkboxů na začátku řádku a modrého tlačítka Deaktivovat kampaně.
V přehledu všech incidentů dále lze:
- Ikonkou na konci řádku incident smazat. Mazat jdou i hromadně, pomocí checkboxů na začátku řádku a červeného tlačítka Smazat kampaně.
V přehledu zpráv, hovorů a jejich stavů dále lze:
- Záznamy hromadně exportovat do *.csv pomocí modrého tlačítka Exportovat.