Zkontrolujeme, že přihlášený uživatel je v požadované skupině, ve které má být směna / distribuční list založen.
V levém menu klikneme na Distribuční listy a poté na zelené tlačítko Vytvořit distribuční list, který bude zahrnovat kontakty zakládané služby.
Zde můžeme vyplnit:
Jméno: POVINNÉ POLE, jméno směny
Vložené distribuční listy: Zde můžeme vložit další, již existující distribuční listy
Poznámka: Zde si můžeme napsat poznámku ke směně
Klíčové slovo: nevyplňovat
Povolit přihlášení/odhlášení: nevyplňovat
Směna (Položka je dostupná pouze s rozšířením KIC): NUTNO ZAŠKRTNOUT, pokud nebude zaškrtnuto, systém nerozpozná, že se jedná o směnu. Takový distribuční list může být použit pro rozesílání SMS.
Typ seznamu: Zde je nutné vybrat interní kontakty. Položky externí kontakty z databáze, externí kontakty z LDAP serveru nejsou aktuálně pro směny využívány
Směnu vytvoříme kliknutím na modré tlačítko Vytvořit distribuční list.
Vytvoření směny je potvrzeno vypsáním zprávy Distribuční list byl úspěšně vytvořen.
V seznamu Distribučních listů dále lze:
- Ikonkou na konci řádku distribuční listy / směny editovat.
- Ikonkou na konci řádku přidávat nebo odebírat kontakty ze směny.
- Ikonkou na konci řádku distribuční list / směnu smazat. Mazat je možné i hromadně, pomocí checkboxů na začátku řádku a červeného tlačítka Smazat distribuční listy.
Následně lze v přehledu směn editovat délku jednotlivých směn a zobrazit přiřazené kontakty.
Výchozí hodnota délky směn je 12,5 hodiny a je možné upravit v centrální konfiguraci.
Pro použití směny je potřeba založit trvalou kampaň kde je tento distribuční list použit jako zdroj kontaktů, nebo sekundárních kontaktů.