Navigace:  »No topics above this level«

Výběr typů událostí k archivaci

Domů

1.Ve vertikálním menu rozevřete nabídku CallChange.

2.Zobrazí se nabídka pro jednotlivé konfigurace. Klikněte na volbu Výběr typu událostí k archivaci.

3.V nabídnutém formuláři označte zatržítka u těch typů zpráv, které chcete zahrnout do archivace:

CS_BLOCKED - Protistrana zavěsila.

CS_BUSY - Vytáčení hovoru se nezdařilo z důvodu obsazené volané linky. Nyní je možné buď zavěsit pomocí HANGUP, nebo požádat např. o zpětné zavolání pomocí CALL_COMPLETION.

CS_CONFERENCE - Hovor se stal součástí konference nebo se změnil seznam účastníků konference.

CS_CONNECTED - Hovor byl spojen.

CS_CONNECTEDID - Změna identifikace druhého účastníka hovoru. Nastává po přepojení.

CS_CREATE_CALL - Vždy první zpráva o jakémkoliv hovoru.

CS_DIVERTED - Příchozí vyzvánějící hovor byl ještě před zvednutím odkloněn na jiné zařízení. Vzápětí přijde CS_IDLE.

CS_FAILED - Vytáčení hovoru se nezdařilo. Nyní je možné buď zavěsit pomocí HANGUP, nebo požádat např. o zpětné zavolání pomocí CALL_COMPLETION.

CS_IDLE - Hovor byl ukončen.

CS_INITIATED - Bylo zvednuto sluchátko, případně probíhající hovor byl podržen. Vzniknul nový hovor s jediným účastníkem. Ve sluchátku je slyšet oznamovací tón ústředny.

CS_LINE_ERROR - Nastala chyba na lince.

CS_NEWCALL - Vznikl nový hovor.

CS_OFFERING - Na lince vyzvání nový příchozí hovor.

CS_ONHOLD - Hovor byl podržen.

CS_OTHER_IDLE - Druhá strana zavěsila.

CS_READY - Ukončení některých operací: CALL_COMPLETION, PLAY_WAV, RECORD_WAV a RUN_VX_APP.

CS_RECORDING_STARTED - Nahrávání hovoru bylo započato.

CS_RECORDING_STOPPED - Nahrávání hovoru bylo ukončeno.

CS_RINGBACK - Vytočený hovor začal vyzvánět. Pokud vyzvánějící hovor po čase přepadne na jiné zařízení je tato zpráva poslána znovu s novým číslem.

CS_TRANSFERRED - Hovor byl přesměrován.

NTF_ACD_STATE - Oznámení o změně stavu distribuční skupiny

NTF_AGENT_ASSIGN_GROUP - Oznámení o přiřazení agenta do distribuční skupiny

NTF_CALL_DIVERTED_TO_AGENT - Oznámení, že callcenterový hovor byl přesměrován na agenta

NTF_CHANGE_CONFIG - Oznámení o změně konfigurace. Atributem zprávy je jméno databázové tabulky, ve které došlo ke změně

NTF_SESSION_STATE - Oznámení o změně údajů v tabulce stavů session v paměťovém úložišti

OP_ABORT - Okamžité přerušení přehrávání nebo nahrávání.

OP_ANSWER - Zvednutí vyzvánějící hovoru.

OP_CONFERENCE - Propojení hovorů do konference.

OP_CONSULTATION - Podržení aktivního hovoru a vytočení nového konzultačního hovoru. Slučuje funkce HOLD a DIAL do jedné.

CS_RECORDING_STARTED - započato nahrávání hovoru

CS_RECORDING_STOPPED - ukončeno nahrávání hovoru

OP_DIAL - Požadavek na vytočení nového hovoru.

OP_DIVERT - Požadavek na odklonění vyzvánějícího hovoru na jiné zařízení.

OP_HANGUP - Požadavek na zavěšení hovoru.

OP_HOLD - Požadavek na podržení aktivního hovoru.

OP_PLAY_WAV - Požadavek na přehrání WAV souboru.

OP_RECONNECT_WAV - Požadavek na zavěšení aktivního hovoru a návrat k podrženému hovoru. Slučuje funkce HANGUP a UNHOLD do jedné.

OP_RUN_VX_APP - Požadavek na spuštění VX aplikace.

OP_SINGLE_STEP_TRANS - Požadavek na  jednokrokové přesměrování.

OP_SINGLE_STEP_TRANS_AND_START_RECORDING - Požadavek na jednokrokové přesměrování s nahráváním

OP_START_RECORDING - Začít nahrávání hovoru.

OP_STOP_RECORDING - Ukončit nahrávání hovoru.

OP_TRANSFER - Přesměrovat podržený hovor na aktivní. Oba hovory jsou propojeny a na přesměrovávajícím zařízení ukončeny.

OP_UNHOLD - Podržený hovor byl obnoven.

4.Uložte nastavení stisknutím tlačítka Uložit.