Navigace:  »No topics above this level«

Zobrazení statistiky hovorů Call centra za dané období podle fronty

Domů

1.V horizontálním menu nástroje umístěte kurzor na volbu CallChange.

2.V zobrazené nabídce zvolte povel Stat CC podle fronty.

3.Do datové části se načte přehled Statistika za zadané období podle fronty.

V přehledu každý řádek odpovídá jedné skupině/agentovi v zadané frontě.

Výpis lze filtrovat podle data (od - do), času (od - do), jména fronty a typu agent/skupina.

Délku výpisu lze nastavit, standardně 100 řádků.

Záznamy lze řadit dle vybraného sloupce kliknutím na záhlaví sloupce.

Po stisknutí tlačítka Aktualizovat se zobrazí záznamy vyhovující zadaným filtrovacím kritériím.

Pro snadnější nastavení filtru aplikace obsahuje tlačítka pro změnu dne, měsíce a hodiny o jednotku vpřed / vzad. Pro každý řádek jsou k dispozici tyto informace:

Celkem (celkový počet hovorů ve frontě),

Úspěšných (počet hovorů se statusem 1),

Neúspěšných (počet hovorů se statusem 0).

Dále se zobrazuje doba zpracování, doba vyzvánění a doba hovoru.

Výpis lze po stisknutí tlačítka Export v zápatí vyexportovat do XLS souboru.

Zobrazení statistiky hovorů Call centra za dané období podle fronty

Zobrazení statistiky hovorů Call centra za dané období podle fronty