1.V horizontálním menu nástroje umístěte kurzor na volbu CallChange.
2.V zobrazené nabídce zvolte povel Archiv hovorů.
Do datové části se načte přehled Pohled do archivu hovorů.
Každý řádek odpovídá jednomu hovoru. Výpis lze filtrovat podle data (od - do), času (od - do), čísla linky, protistrany, spojení (vše/úspěšné/neúspěšné), směru (vše/příchozí/odchozí), popisu a typu linky (všechny/místní/vzdálené).
Záznamy lze řadit dle vybraného sloupce kliknutím na záhlaví sloupce.
Tip: Kliknutím na odkazy v řádku záznamu hovoru se daný údaj promítne do odpovídající položky filtru.
Po stisknutí tlačítka Aktualizovat se zobrazí záznamy vyhovující zadaným filtrovacím kritériím.
Pro snadnější nastavení filtru aplikace obsahuje tlačítka pro změnu dne, měsíce a hodiny o jednotku vpřed/vzad.
Pro každý hovor jsou k dispozici tyto informace:
•Datum a čas - Datum a čas hovoru. Kliknutím na odkaz lze zobrazit detailní pohled na záznam hovoru.
•Pobočka - Umístěním kurzoru na záznam se zobrazí název pobočky.
•Směr - Směr hovoru:
odchozí hovor,
příchozí hovor.
•Protistrana - Číslo protistrany.
•Popis - Jméno volajícího.
•Spojeno - Stav spojení hovoru:
spojený hovor,
nespojený hovor.
•Čas vyzvánění - Doba vyzvánění před vlastním začátkem hovoru.
•Délka hovoru
•Celková doba - Délka horu včetně doby vyzvánění.
Výpis lze po stisknutí tlačítka Export v zápatí vyexportovat do XLS souboru.