Navigace:  »No topics above this level«

Pohled do archivu hovorů Call centra

Domů

1.V horizontálním menu nástroje umístěte kurzor na volbu CallChange.

2.V zobrazené nabídce zvolte povel Archiv CC hovorů.

Do datové části se načte přehled Pohled do archivu CC hovorů.

Každý řádek odpovídá jednomu hovoru. Výpis lze filtrovat podle data (od - do), času (od - do), jména agenta, názvu fronty, stavu ukončení hovoru.

Délku výpisu lze nastavit, standardně 100 řádků.

Záznamy lze řadit dle vybraného sloupce kliknutím na záhlaví sloupce.

tip_24Tip: Kliknutím na odkazy v řádku záznamu hovoru se daný údaj promítne do odpovídající položky filtru.

Po stisknutí tlačítka Aktualizovat se zobrazí záznamy vyhovující zadaným filtrovacím kritériím.

Pro snadnější nastavení filtru aplikace obsahuje tlačítka pro změnu dne, měsíce a hodiny o jednotku vpřed/vzad.

Pohled do archivu hovorů Call centra

Pohled do archivu hovorů Call centra

Pro každý hovor jsou k dispozici tyto informace:

Datum a čas - Datum a čas hovoru. Kliknutím na odkaz lze zobrazit detailní pohled na záznam hovoru.

Detailní zobrazení záznamu hovoru

Detailní zobrazení záznamu hovoru

Agent - Jméno agenta.

Směr - Směr hovoru:

venUCT odchozí hovor,

semUCTpříchozí hovor.

Volající - Číslo protistrany.

Ukončení - Stav ukonční hovoru:

spojenoUCT ukončení v pořádku,

nespojenoUCTukončení s chybou.

Zpracování - Délka zpracování hovoru.

Čas vyzvánění - Doba vyzvánění před vlastním začátkem hovoru.

Délka hovoru

Celková doba - Délka horu včetně doby vyzvánění.

Výpis lze po stisknutí tlačítka Export v zápatí vyexportovat do XLS souboru.