Nastavení pro modul CallBar CallChange Enterprise klienta.
Viz též Administrátorská příručka pro CallChange, kapitola Popis komponenty - Klientské části - Enterprise klient - Zásuvné moduly pro CallChange Enterprise klienta.
1.Ve vertikálním menu rozevřete nabídku CallChange.
2.Zobrazí se nabídka pro jednotlivé konfigurace. Klikněte na volbu Nastavení aplikace CallBar.
3.Ve formuláři Nastavení aplikace CallBar můžete dle potřeby změnit výchozí hodnoty:
•Zobrazení zpracování hovoru RC2 - Nastavení důvodu hovoru (typu zpracování hovoru):
1,Služební hovor,
0,Soukromý hovor,
0,Hovor pro radost.
•Vynucení zadání typu zpracování hovoru - Příznak vynucení zadání typu zpracování souboru (důvodu hovoru).
0 - nevynucovat,
1 - při ukládání vynutit nastavení důvodu hovoru.
•Má se automaticky zavírat hovor po času na administraci - Nastavení způsobu zavírání hovoru.
0 - hovor se nemá automaticky zavírat,
1 - hovor se má zavírat.
4.Uložte nastavení stisknutím tlačítka Uložit.