Navigace:  »No topics above this level«

Nastavení modulu CallBar

Domů

Nastavení pro modul CallBar CallChange Enterprise klienta.


1.Ve vertikálním menu rozevřete nabídku CallChange.

2.Zobrazí se nabídka pro jednotlivé konfigurace. Klikněte na volbu Nastavení aplikace CallBar.

3.Ve formuláři Nastavení aplikace CallBar můžete dle potřeby změnit výchozí hodnoty:

Zobrazení zpracování hovoru RC2 - Nastavení důvodu hovoru (typu zpracování hovoru):

1,Služební hovor,

0,Soukromý hovor,

0,Hovor pro radost.

Ukázka nabídky pro nastavení důvodu hovoru v modulu CallBar

Ukázka nabídky pro nastavení důvodu hovoru v modulu CallBar

Vynucení zadání typu zpracování hovoru - Příznak vynucení zadání typu zpracování souboru (důvodu hovoru).

0 - nevynucovat,  

1 - při ukládání vynutit nastavení důvodu hovoru.

Má se automaticky zavírat hovor po času na administraci - Nastavení způsobu zavírání hovoru.

0 - hovor se nemá automaticky zavírat,  

1 - hovor se má zavírat.

Formulář Nastavení aplikace CallBar

Formulář Nastavení aplikace CallBar

4.Uložte nastavení stisknutím tlačítka Uložit.