![]() |
Obsah dokumentace | Příručka pro kontaktní osoby | Příručka pro správce a operátory | Technická podpora | Hledání on-line |
Běžné problémy |
Pokud se vám nezobrazí přihlašovací obrazovka, nebo internetový prohlížeč hlásí, že nenalezl server, je patrně chyba v komunikaci mezi prohlížečem a serverem. Zkuste, zda jsou dostupné i jiné síťové zdroje, které podporují HTTP protokol, např. www stránky intranetu nebo www stránky Internetu poskytovatele služby. Kontaktujte svého správce IT.
Sledujte pozorně odezvu systému na zadání ověřovacích informací. Nejčastější příčinou bývá zadání špatného hesla, případně jména. Další možnou příčinou může být dočasný zákaz přihlašování k systému, protože správce provádí např. údržbu. Jinou příčinou může být zablokování vašeho přístupového účtu, protože jste překročili povolený počet neúspěšných přihlášení. Kontaktujte správce systému.
Jestliže zapomenete heslo, kontaktujte správce systému.
Zkontrolujte, zda hodnota "Mé nastavení -> Počet položek v seznamu" není příliš vysoká, počet položek ovlivňuje množství zasílaných dat a tím i odezvu systému. Pokud problémy trvají kontaktujte správce IT, aby prověřil propustnost sítě.
Patrně máte nastaveno "Skrýt od stavu".
Buď přímo v hlášení vyberte URL odkaz na záznam činností. Pokud nejste přihlášen k HELP.i, můžete být vyzván k ověření.
Nebo z hlavní nabídky vyberte Volání. Vyberte Moje volání Filter: v záhlaví okna, zobrazí se definice filtru. V definici filtru vyberte odkaz Vyber vedle pole Stav. Zobrazí se výběrový seznam stavů. Vyberte hodnotu "Vyřešen". Změňte nastavení přepínače na hodnotu "Větší nebo roven" a stiskněte tlačítko . Seznam volání je aktualizován, zobrazují se jen volání se stavem "Vyřešen" a vyšším, tj."Uzavřen". Vyberte odkaz názvu volání, které vás zajímá.
Zobrazí se detaily volání, v poli řešení je řešitelem zadaný popis řešení.