![]() |
Obsah dokumentace | Příručka pro kontaktní osoby | Příručka pro správce a operátory | Technická podpora | Hledání on-line |
Komunikace s řešitelem |
Často se stane, že poté, co založíme nové volání, zjistíme další informace, které bychom k němu chtěli doplnit. Abychom zbytečně neztráceli čas zkoumáním, kdo je řešitel a jakou má adresu elektronické pošty, nabízí HELP.i možnost odeslat zprávu řešiteli přímo z obrazovky Detaily volání. Uprostřed je záložka Zpráva pro řešitele pro odeslání zprávy řešiteli. Stiskem tlačítka Zobrazení průběhu volání. Jde tedy o komunikaci iniciovanou zadavatelem.
je zpráva odeslána. VizV případě, kdy kontaktní osoba obdrží od operátora (řešitele) zprávu elektronické pošty, jde o komunikaci iniciovanou řešitelem, a je ve vlastním zájmu zadavatele, aby na ni co nejdříve odpověděl. Protože systém zpracovává poštu podle hlavičky a předmětu zprávy, je nutné pro tvorbu odpovědi využít funkce poštovního klienta, nikoliv vytvářet zcela novou, čistou zprávu. Např. v programu Outlook se vybere akce Odpovědět. Pokud používáte jiného poštovního klienta, zeptejte se svého správce IT.
Důsledkem takové akce je vytvoření odpovědi, kde hlavička je vyplněna na základě informací z hlavičky původní zprávy (adresát nahrazen původním odesílatelem, předmět nezměněn případně doplněn nějakým prefixem), tělo zprávy zůstane původní a je možno jej upravit. Doplňte tedy do těla zprávy svoji odpověď a zprávu odešlete.