Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Úkoly správce helpdesku a systému

Obecně

Jak již bylo zmíněno v úvodu (viz Role v HELP.i), jsou role správce helpdesku a správce systému odlišné, avšak  jednoznačná dělící čára mezi nimi neexistuje. Zodpovědnost správce helpdesku by měla být orientována na data a jejich obsah, zodpovědnost správce systému pak na konfiguraci a vzájemné vazby na ostatní systémy, prostředky a uživatele. Správce pro svou práci potřebuje zejména přístup k číselníkům a dalším seznamům, jejichž obsah je závislý na konkrétních potřebách zákazníka. Správce využívá operátorského rozhraní. Jako výchozí obrazovka je nastavena obrazovka "Správa systému".

Zde převážně v oknech "Základní číselníky" a "Správa typů" nalezne potřebné odkazy na správu jednotlivých číselníků a seznamů a v okně "Systémová nastavení" odkazy pro konfiguraci. Podrobněji jsou odkazy popsány v kapitole Konfigurace systému a Správa systému.

Správce má možnost nastavit sobě i ostatním operátorům výchozí obrazovku podle svých potřeb. Na rozdíl od obyčejných operátorů má správce navíc možnost mazat záznamy.

zpět na začátek


Založení nové firmy

  1. Z hlavní nabídky vybereme Správa systému.
  2. V okně "Základní číselníky" vybereme odkaz Firmy.
  3. Na konci seznamu firem vybereme odkaz Vložit. Zobrazí se formulář pro založení nové firmy.
  4. Vyplníme údaje o nové firmě.
nebo
  1. Začneme zakládat nové volání.
  2. U pole Firma vybereme odkaz Vytvoř nový. Zobrazí se formulář pro založení nové firmy.
  3. Vyplníme údaje o nové firmě.

Stisknutím tlačítka Vložit uložíme nový záznam do databáze. Stisknutím tlačítka Storno přerušíme zadávání nového záznamu, žádné změny se neuloží.

zpět na začátek


Založení nové kontaktní osoby

  1. Z hlavní nabídky vybereme Správa systému.
  2. V okně "Základní číselníky" vybereme odkaz Kontaktní osoby.
  3. Na konci seznamu kontaktních osob vybereme odkaz Vložit. Zobrazí se formulář pro založení nové kontaktní osoby.
  4. Vyplníme údaje o nové kontaktní osobě.
nebo
  1. Začneme zakládat nové volání.
  2. U pole Kontaktní osoba vybereme odkaz Vytvoř nový. Zobrazí se formulář pro založení nové kontaktní osoby.
  3. Vyplníme údaje o nové kontaktní osobě.

Stisknutím tlačítka Vložit uložíme nový záznam do databáze. Stisknutím tlačítka Storno přerušíme zadávání nového záznamu, žádné změny se neuloží.

zpět na začátek


Nepřítomnost operátora

Pokud je vedoucím projektu nebo skupiny nahlášena nepřítomnost operátora, musí toto správce zaznamenat v systému v kartě operátora, aby nedocházelo k přiřazování volání nepřítomnému operátorovi:

  1. Přejdeme do správy operátorů.
  2. Vyhledáme zadaného operátora a výběrem odkazu na jeho jméno se zobrazí jeho detaily.
  3. Změníme nastavení přepínače "Mimo kancelář" na "ano".
  4. Stiskem tlačítka Uložit uložíme změněné nastavení.

zpět na začátek