![]() |
Obsah dokumentace | Příručka pro kontaktní osoby | Příručka pro správce a operátory | Technická podpora | Hledání on-line |
Úkoly správce helpdesku a systému |
Jak již bylo zmíněno v úvodu (viz Role v HELP.i), jsou role správce helpdesku a správce systému odlišné, avšak jednoznačná dělící čára mezi nimi neexistuje. Zodpovědnost správce helpdesku by měla být orientována na data a jejich obsah, zodpovědnost správce systému pak na konfiguraci a vzájemné vazby na ostatní systémy, prostředky a uživatele. Správce pro svou práci potřebuje zejména přístup k číselníkům a dalším seznamům, jejichž obsah je závislý na konkrétních potřebách zákazníka. Správce využívá operátorského rozhraní. Jako výchozí obrazovka je nastavena obrazovka "Správa systému".
Zde převážně v oknech "Základní číselníky" a "Správa typů" nalezne potřebné odkazy na správu jednotlivých číselníků a seznamů a v okně "Systémová nastavení" odkazy pro konfiguraci. Podrobněji jsou odkazy popsány v kapitole Konfigurace systému a Správa systému.
Správce má možnost nastavit sobě i ostatním operátorům výchozí obrazovku podle svých potřeb. Na rozdíl od obyčejných operátorů má správce navíc možnost mazat záznamy.
Stisknutím tlačítka
uložíme nový záznam do databáze. Stisknutím tlačítka přerušíme zadávání nového záznamu, žádné změny se neuloží.Stisknutím tlačítka
uložíme nový záznam do databáze. Stisknutím tlačítka přerušíme zadávání nového záznamu, žádné změny se neuloží.Pokud je vedoucím projektu nebo skupiny nahlášena nepřítomnost operátora, musí toto správce zaznamenat v systému v kartě operátora, aby nedocházelo k přiřazování volání nepřítomnému operátorovi: