![]() |
Obsah dokumentace | Příručka pro kontaktní osoby | Příručka pro správce a operátory | Technická podpora | Hledání on-line |
Přijetí / odmítnutí volání |
Tímto postupem dojde ke změně stavu volání na "V řešení" a jsme oprávněni provádět změny vlastností vybraného volání, tj. doplňovat a zpřesňovat popis volání, platformu, produkt, ale hlavně popis řešení, pracovní záznamy a stav. Jsme-li vedoucím projektu nebo skupiny přísluší nám možnost upravovat projekt nebo skupinu, prioritu a řešitele. Máme možnost změnit i kontaktní osobu, což je užitečné v případech, kdy původní kontaktní osoba z firmy odešla a nahradila ji osoba jiná.
Tento postup uplatníme tehdy, když je nám přiřazeno (automaticky systémem nebo ručně vedoucím projektu nebo skupiny) omylem volání (problém), které nám nepřísluší řešit, tedy nejsme pro něj kvalifikovaným řešitelem. Stav volání se změní na "Odmítnut" a volání je přiřazeno zpět vedoucímu projektu, případně vedoucímu skupiny.