Navigace:  FaxChange™ - Dokumentace > Administrace FaxChange™ > Administrátorské nástroje > Cost Manager > Cost Manager > Pracovní postupy > Práce s tabulkami >

Vytvoření tabulky

Předchozí stránkaDomůDalší stránka
Otevři/Zavři minimalizované objekty
1.V hlavní nabídce zvolte povel Tabulka/Nová (Table/New) a vyberte požadovaný typ tabulky - Tabulka uživatelů (User Table), Tabulka skupin (Group Table) nebo Tabulka costcodů (Costcode Table), případně v rámu se stromovou strukturou tabulek stisknutím pravého tlačítka myši vyvolejte kontextovou nabídku a v té zvolte příslušný povel, nebo klikněte na příslušnou ikonu v nástrojové liště - ut pro vytvoření tabulky uživatelů, gt pro vytvoření tabulky skupin nebo ct pro vytvoření tabulky costcodů.
2.V nabídnutém dialogovém okně Parametry tabulky (Table Parameters) nastavte parametry tabulky.
Můžete nastavit Jméno tabulky, které je totožné s názvem souboru, až na příponu.

poznamka_24Poznámka: Na jednom serveru nelze vytvořit dvě tabulky stejného názvu.

Vyberte server, ke kterému se bude tabulka připojovat.
Nastavte období, pro které se tabulka vytvoří.
Do tabulky můžete Zahrnout všechny uživatele, to znamená i uživatele, kteří v daném období nefaxovali.
3.Uložte nastavení stisknutím tlačítka OK.
parametry_tabulky.zoom25
Dialogové okno Parametry tabulky

 

 


knihaServer

listČasové období


 

Server

listNastavení připojení k serveru

listPřidání nového serveru

listSmazání serveru


 

Nastavení připojení k serveru

1.V dialogovém okně Parametry tabulky (viz výše) stiskněte tlačítko Server.
2.V nabídnutém dialogovém okně Server označte server, ke kterému se chcete připojit.
3.Potvrďte výběr serveru stisknutím tlačítka OK.
server.zoom25
Ukázka výběru serveru
4.Uložte nastavení stisknutím tlačítka OK.

poznamka_24Poznámka: Dialogové okno Server lze vyvolat též kliknutím na ikonu serverCM v nástrojové liště či povelem Parametry/Server v hlavní nabídce.

 

Přidání nového serveru

1.V dialogovém okně Parametry tabulky (viz výše) stiskněte tlačítko Server.
2.V dialogovém okně Server stiskněte tlačítko Nový.
3.V dialogovém okně Nový server zadejte název serveru, který chcete přidat.
novy_server.zoom25
Ukázka přidání serveru
4.Potvrďte stisknutím tlačítka OK.

 

Smazání serveru

1.V dialogovém okně Parametry tabulky (viz výše) stiskněte tlačítko Server.
2.V dialogovém okně Server označte server, který chcete smazat.
3.Stiskněte tlačítko Odstranit.
odstraneni_serveru.zoom25
Ukázka smazání serveru

 

Časové období

1.V dialogovém okně Parametry tabulky (viz výše) stiskněte tlačítko Časové období.
2.V nabídnutém dialogovém okně Časové období zadejte časové období, pro které chcete vytvořit tabulku.

Časové období lze zadat jako jednu možnost z následujících:

Od <datum1> do <datum2>. První datum1 musí být menší než datum2. Rok se zadavá dvojmístně - 00 = 2000, 01 = 2001 atd.
Posledních <n> ukončených dnů.
Posledních <n> ukončených měsíců.
Posledních <n> ukončených roků.

Vždy se počítá od 0 hodin 0 minut 0 sekund počátečního data do 23 hodin 59 minut 59 sekund konečného data.

3.Potvrďte nastavení časového období stisknutím tlačítka OK.
casove_obodobi.zoom25
Dialogové okno Časové období
4.Uložte nastavení stisknutím tlačítka OK v dialogovém okně Parametry tabulky.

poznamka_24Poznámka: Dialogové okno Časové období lze vyvolat též kliknutím na ikonu casove_obdobiCM v nástrojové liště či povelem Parametry/Časové období v hlavní nabídce.