V případě instalovaného balíčku OutlookForms
V případě nenainstalovaného balíčku OutlookForms
V případě instalovaného balíčku OutlookForms
Pokud byl fax úspěšně doručen adresátovi, vrátí se odesílateli poštovní zpráva s formulářem, který oznamuje úspěšné doručení a jsou v něm některé údaje o přenosu (čas odeslání, délka přenosu, CSID cílového faxu atd.).
Poznámka: Tuto funkci však může změnit administrátor UMS prostřednictvím aplikace Konfigurátor DATASYS UMS, a to tak, že nastaví jinou e-mailovou adresu, na kterou se mají zprávy o doručení nebo nedoručení odesílat.
Viz příručka pro aplikaci Konfigurátor DATASYS UMS, kapitola Pracovní postupy - Konfigurace FaxChange - Obecná nastavení - Možnosti pro potvrzení o doručení.
Pokud se doručení faxu nepodaří z libovolného důvodu (je obsazeno, špatné číslo, porucha linky), vrátí se formulář, který oznamuje, že fax se nepodařilo odeslat. Zkontrolujte správnost faxového čísla a tlačítkem Odeslat tento fax se můžete pokusit fax znovu odeslat. Pokud stisknete Neodeslat, fax bude zrušen.
V případě nenainstalovaného balíčku OutlookForms
Pro opětovný pokus odeslání faxu je nutné přidat do předmětu zprávy (za výchozí text bez mazání předešlého) "CTL=YES" z důvodů nefunkčních tlačítek Odeslat tento fax a Neodeslat (která však fungují s nainstalováním balíčku UMSOutlookForms.msi).
Příklad: RE: Fax Test faxu nebyl odeslán adresátovi 652@pcdevtestx64.fax . !#&U.DR&#! $fx$ID=3053100036 CTL=Yes
Pro zrušení faxu přidejte do předmětu zprávy za výchozí text "CTL=No".
Poznámka: Instalaci balíčku UMSOutlookForms.msi provádí administrátor.