Navigace:  FaxChange™ - Dokumentace > Administrace FaxChange™ > Administrátorské nástroje > Konfigurátor DATASYS UMS > Konfigurátor DATASYS UMS > Pracovní postupy > Nastavení společná pro celé UMS > Správa kalendářů UMS >

Odstranění kalendáře

Předchozí stránkaDomůDalší stránka
Otevři/Zavři minimalizované objekty

Uživatelsky vytvořené kalendáře lze odstranit.

Po odstranění kalendáře se uživatelům i skupině nastaví výchozí nastavení – skupině budou přiřazeny výchozí kalendáře podle priority, uživatel bude mít nastaveno „dědit ze skupiny“. Pokud uživatel nemá povoleno odeslat SMS s uvedenou prioritou, nastavení kalendáře se neuplatní.

Výchozí kalendáře odstranit nelze.


1.Otevřete tabulku kalendářů UMS.
2.V tabulce vyhledejte záznam kalendáře, který chcete odstranit.
3.Kliknutím záznam označte (v řádku názvu kalendáře).
4.V nástrojové liště tabulky kalendářů klikněte na ikonku smazat_kalendarUCT.
odstranovani_kalendareuct.zoom25
Odstraňování vybraného kalendáře
5.Aplikace zobrazí dialogové okno s dotazem, potvrďte odstranění kalendáře stisknutím tlačítka Smazat.
6.Zobrazí se okno Uživatelé a skupiny v konfliktu se seznamem uživatelů a skupin, kterým je odstraňovaný kalendář přiřazen.

tip_24Tip: Pomocí kombinace kláves Ctrl+C si můžete seznam uživatelů zkopírovat (resp. uložit do schránky).

uzivatele_skupiny_v_konfliktuuct.zoom25
Okno Uživatelé a skupiny v konfliktu
7.Potvrďte odstranění kalendáře stisknutím tlačítka Smazat.