Obsah
Maintenance dle těchto podmínkek je platná od 1.11.2001
Maintenance je soubor služeb a softwaru a obsahuje dvě položky:
- Hotline a Problem Support
- Free Upgrade
Maintenance je nedílnou součástí prodeje a není možné koupit licenci software bez této součásti. Její platnost je 1 rok od zakoupení produktu.
Jak prodloužit maintenanci se dočtete zde.
Hotline a Problem Support
Možnost využití Datasys Support po dobu platnosti Maintenance. Poskytování Hotline a Problem Support se řídí podmínkami poskytování hotline ve středisku
technické podpory společnosti Datasys. Support může zákazník získat pomocí faxu, elektronické pošty nebo Webu. Telefony a adresy jsou standardní Datasys
hotline.
Firma Datasys si vyhrazuje právo měnit podmínky poskytování hotline dle svého uvážení (telefon, fax, Email adresa, doba odezvy).
Způsob hlášení problémů a způsob komunikace:
Doba započetí řešení problému:
- do 24 hodin po nahlášení problému, v pracovních dnech od 8 do 17 hodin.
Hotline a Problem Support obsahuje:
- technickou podporu pro instalaci a konfiguraci produktu
- technickou podporu pro administraci systému
- technickou podporu při řešení problémových stavů
- veškerá technická podpora se vztahuje pouze na verzi produktu, která je právě v prodeji, a na provedení upgrade z předchozí verze na aktuální verzi produktu
Hotline a Problem Support zejména NEOBSAHUJE:
- zásahy na místě u zákazníka
- technickou podporu na jiné produkty než produkty společnosti Datasys
- jakákoliv školení (instalace, administrace produktu, školení uživatelů)
- řešení problémů po telefonu
- řešení problémů mimo pracovní hodiny apod.
- technickou podporu na starší verze produktu
Free Upgrade
Možnost získání upgrade produktu zdarma (za cenu zaslání nového balení dle aktuálního ceníku) na všechny nové verze, Service Packy (SP) a hotfixy, které budou uvedeny na trh v ostré verzi v době platnosti Maintenence.
Pokud není platná Maintenance, nelze nainstalovat žádné nové Service Packy ani fixy ani nové verze - případná instalace těchto komponent je považována za porušení licenčních podmínek.
V rámci Free Upgrade je možné žádat pouze o upgrade na aktuální verzi produktu.
Máte problém? Zkuste najít řešení na Internetu!
V Knowledge Base najdete popis nejčastějších vyřešených problémů, odpovědí na technické dotazy a různých tipů. Tato databáze znalostí je stále udržována a doplňována.
Nenašli jste řešení?
Uživatelé s platnou "maintenance" licencí mohou pro řešení problémů využívat služeb technické podpory. Při hlášení problému je třeba uvést verzi produktu a identifikační číslo instalace, které zjistíte spuštěním programu vxInfo.
Problémy můžete zasílat E-mailem nebo
použít Web formulář.
Kontakt na oddělení Technické podpory:
e-mail: support@datasys.cz
fax: +420 225 308 444
zpět na začátek