Každá schránka může mít v atributech nastavenu "schránku pro přesměrování". Přesměrování může být aktivní nebo neaktivní v závislosti
na pracovní době definované kalendářem v konfiguraci VoiceChange (do budoucna může být k dispozici více druhů přesměrování).
Pokud je neaktivní, nic se neděje. Pokud je aktivní, při přepadnutí volání z pobočky do VX se volající nedovolá do volané schránky,
ale do schránky pro přesměrování. To znamená, že se přehraje úvodní pozdrav z přesměrované schránky (ne z původně volané), hlasová zpráva
bude uložena do přesměrované schránky (tj. lze vyslechnout z přesměrované schránky, ne z původně volané) a email dorazí majiteli
přesměrované schránky.
Položka |
Popis |
Možné hodnoty |
Výchozí hodnota |
Příklad |
$MBX.RedirectWhenFreeTime |
Určuje, zda se mimo pracovní mají schránky přesměrovávat. |
logická (0, 1, F, T, False, True) |
False |
True |
$MBX.WorkTime.<WeekDayNumber>.Begin |
Začátek pracovní doby v den <WeekDayNumber>. Čísla dnů jsou
od 1 pro pondělí do 7 pro neděli. Pokud není nastaven žádný čas, v daný
den pracovní doba není nikdy. |
čas |
prázdná |
8:00 |
$MBX.WorkTime.<WeekDayNumber>.End |
Konec pracovní doby v den <WeekDayNumber>. Čísla dnů jsou od
1 pro pondělí do 7 pro neděli. Pokud není nastaven žádný čas, v daný den
pracovní doba není nikdy. |
čas |
prázdná |
16:30 |