Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 8.11.2007 |
Produkt: | MobilChange |
Verze: | 4.0 |
Service pack: | nemá vliv |
Oblast: | Administrace |
Kategorie: | BUG |
Problém: | Potřebuji zřídit O2 SMS Connector. |
Popis problému:
Potřebuji poradit jaký je postup zařízení O2 SMS Connectoru.
Řešení problému:
Na produktové stránce O2_SMS_Connectoru, je záložka Aktivace:
http://www.cz.o2.com/bus/cz/services/view/smsConnector-firma-_3.html
zde je v kolonce na pravé straně stránky potřeba vyplnit číslo vašeho mobilního telefonu, na který vám obratem bude zaslána ověřovací SMS zpráva s heslem. Po jeho zadání a potvrzení se objeví odkazy na Aktivace zkušebního provozu a Zaslání nového certifikátu
V záložce Aktivace zkušebního provozu je potřeba vyplnit nezbytné údaje a stáhnout si aplikaci na generování certifikátů, je zde dostupný i manuál.
Aplikace si vyžádá opět vyplnění údajů, je doporučeno nepoužívat diakritiku (ani přehlasovaná písmena) a jmeno firmy psát případně co nejkratší, z údajů je tvořeno jméno certifikátu, s příliš dlouhým jménem mohou být problémy.
Po vygenerování se zobrazí heslo, toto je zapotřebí dobře uschovat, protože není nijak znovu dohledatelné. Budete ho potřebovat při instalaci MobilChange.
Po úspěšném vygenerování je certifikát uložen ve formátech *.p12 a *.pem.
Soubor *.pem je zapotřebí odeslat k zaregistrování do společnosti Telefónica O2, toto řeší druhý odkaz na stránce: Zaslání nového certifikátu
Další informace:
Klíčová slova:
O2 SMS Connector
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.