Navigace:  MobilChange™ - Dokumentace > Administrace a funkčnost MobilChange™ > Administrátorské nástroje > Popis MobilChange > Aplikační rozhraní > WebService pro Outlook Mobile Service > MobilChange - WebService pro Outlook Mobile Service >

Nastavení Microsoft Outlook 2007 na klientských stanicích

Předchozí stránkaDomůDalší stránka

Přidání účtu služby Outlook Mobile Service.


1.V nabídce Nástroje aplikace Microsoft Outlook 2007 zvolte povel Nastavení účtu.

2.V okně Nastavení účtu stiskněte tlačítko Nový.

Okno Nastavení účtu, tlačítko Nový

Okno Nastavení účtu, tlačítko Nový

3.V okně Přidat nový e-mailový účet přepněte na volbu Jiné a stiskněte tlačítko Další.

Okno Přidat nový e-mailový účet

Okno Přidat nový e-mailový účet

4.V okně Přidání nového účtu služby Outlook Mobile Service zadejte následující údaje:

Adresa webové služby - Zadejte HTTPS adresu webové služby ve tvaru https://<název serveru>/<název služby>.

upozorneni_24Upozornění: Do této položky nelze zadávat IP adresu ani port (standardně se bere port 443).

V sekci Přihlašovací informace zadejte do položky ID uživatele své uživatelské jméno a do položky Heslo své přihlašovací heslo. Pokud jste jediným uživatelem, který s počítačem pracuje, můžete označit zatržítko Zapamatovat heslo.

Okno Přidání nového účtu služby Outlook Mobile Service

Okno Přidání nového účtu služby Outlook Mobile Service

5.Stiskněte tlačítko Test nastavení účtu. Pokud se nepodaří test spojení, je nutné zkontrolovat, zda je nainstalován potřebný certifikační klíč.

Při kontrole nastavení si můžete nechat odeslat testovací SMS zprávu.

6.Je-li spojení v pořádku, uložte nastavení stisknutím tlačítka OK.

7.Restartuje aplikaci Microsoft Outlook.