![]() |
Obsah dokumentace | Příručka pro kontaktní osoby | Příručka pro správce a operátory | Technická podpora | Hledání on-line |
Spuštění HELP.i |
Spusťte svůj oblíbený internetový prohlížeč. Zadejte URL vašeho HELP.i serveru. Toto URL vám sdělí správce vaší sítě nebo váš poskytovatel služby.
Obvykle je ve tvaru http://intranet.firma.cz/hd/cont/login.php pro kontaktní osoby v rámci lokálních sítí (LAN) nebo ve tvaru https://internet.firma.cz/hd/cont/login.php pro kontaktní osoby (zákazníky) přistupující prostřednictvím světové sítě Internet. Pokud je spojení se serverem úspěšné, objeví se přihlašovací obrazovka.
Zadejte vaše přihlašovací jméno a heslo, které vám přidělil správce aplikace. Pokud je přihlášení úspěšné, objeví se úvodní obrazovka. Pokud je jméno nebo heslo špatně, objeví se chybové hlášení.
Přistupujete-li v rámci lokální sítě (LAN), může být systém rovněž zkonfigurován tak, že ověření provádí doménový řadič Windows NT. V tomto případě se může objevit obrazovka NTLM a je třeba zadat správné přihlašovací informace k doméně (stejné jako když se přihlašujete do lokální sítě). Informace o tom, zda používáte NTLM ověření vám poskytne váš správce IT.