![]() |
Obsah dokumentace | Příručka pro kontaktní osoby | Příručka pro správce a operátory | Technická podpora | Hledání on-line |
Integrace s CallChange |
HELPi je možno provázat s CallChange dvěma způsoby (oba vyžadují mít nainstalovaného CallChange klienta):
support\dotnet
, případně jej lze stáhnout z webu
společnosti Microsoft. Dále musíte mít nainstalovaného základního CallChange klienta (L1).
Soubory HELPi klienta najdete na instalačním CD v adresáři CallChange\components\HELPiClient
.
Samotná instalace je velmi triviální a spočívá ve zkopírování všech souborů na pevný disk počítače, kde bude program
provozován. Vhodné místo je např. adresář C:\Program Files\HELPiClient
. Na desktop uživatele, případně do Start
menu, umístěte zástupce na soubor CXHelpiClient.exe, kterým se aplikace spouští.
Klikem pravým tlačítkem na ikonu klienta v informačním okénku panelu úloh se zobrazí menu, kde můžete nastavit zda klient reaguje
na odchozí příchozí volání, zda zobrazuje informační okno, případně změnit konfiguraci, viz výše.
Zde je také možno zjistit verzi klienta nebo jej ukončit.
Příklad informačního okna při příchozím hovoru
Dialog s vyhledanou kontaktní osobou