![]() |
Obsah dokumentace | Příručka pro kontaktní osoby | Příručka pro správce a operátory | Technická podpora | Hledání on-line |
Základní úlohy (zákaznické rozhraní) |
Přestože primárním posláním operátorů je řešit problémy ostatních uživatelů (poskytovat službu), měli by i oni mít možnost zadat do systému své vlastní volání (požadovat službu). Toho lze docílit zavedením operátora i do seznamu kontaktních osob. Operátoři však musí mít na zřeteli, že ze zákaznického rozhraní mohou provádět jen základní úlohy, tedy pouze vložit své volání a prohlížet záznamy. Připomínáme, že obrazovka "Moje volání" v zákaznickém rozhraní zobrazuje volání, která kontaktní osoba založila (je jejich zadavatel). Naproti tomu táž obrazovka v operátorském rozhraní zobrazuje volání, jež jsou operátorovi přiřazena, případně přiřazena projektu či skupině, které je operátor členem.
Podrobněji jsou základní úlohy popsány v příručce pro zákaznické rozhraní.