Navigace:  FaxChange™ - Dokumentace > Administrace FaxChange™ > Administrátorské nástroje > LogChecker > UMS LogChecker >

Příklad nastavení a použití

Předchozí stránkaDomůDalší stránka
1.Spusťte aplikaci a z nabídky zvolte NAINSTALOVAT.

V registrech se vytvoří výchozí hodnoty.

2.Otevřete regedit a vyhledejte klíč LogChecker.
3.Nastavte již předem vytvořené hodnoty.
4.Přesuňte se do klíče Folders.
oVytvořte hodnotu 001_addr a přiřaďte ji text "c:\".
oVytvořte hodnotu 001_expr a přiřaďte ji text ".*log".
5.Přesuňte se do klíče Recipients.
oVytvořte hodnotu mujemail a přiřaďte ji jako text emailovou adresu.
6.Přesuňte se do klíče Reports.
oVytvořte hodnotu 001_expr a nastavte na .*CHYBA.*.
oVytvořte hodnotu 001_mail a nastavte na "NASEL JSEM CHYBU".
7.Spusťte program.

Aplikace projde všechny soubory uložené na C:\  mající příponu .log.

Uloží si jejich názvy a potom jeden po druhém, řádek po řádku projde a bude hledat jakýkoli text, který obsahuje "CHYBA".

Pokud takový text najde, zaznamená, na jakém offsetu to bylo a v jakém soubor, a uloží si příslušný řádek.

Po projití všech souborů vytvoří e-mail zprávu, do které vloží informaci o všech nalezených chybách a  zprávu odešle ho na "mujemail".