VoiceChange novinky Obsah dokumentace Uživatelská dokumentace Administrátorská dokumentace Rejstřík pojmů Technická podpora Hledání on-line

Přesměrování hlasových schránek

Každá schránka může mít v atributech nastavenu "schránku pro přesměrování". Přesměrování může být aktivní nebo neaktivní v závislosti na pracovní době definované kalendářem v konfiguraci VoiceChange (do budoucna může být k dispozici více druhů přesměrování). Pokud je neaktivní, nic se neděje. Pokud je aktivní, při přepadnutí volání z pobočky do VX se volající nedovolá do volané schránky, ale do schránky pro přesměrování. To znamená, že se přehraje úvodní pozdrav z přesměrované schránky (ne z původně volané), hlasová zpráva bude uložena do přesměrované schránky (tj. lze vyslechnout z přesměrované schránky, ne z původně volané) a email dorazí majiteli přesměrované schránky.

Konfigurace v nastavení uživatele

Nastavení závisí na mail systému - pro Exchange je dostupné v Active Directory Users and Computers, záložka Voicechange ve vlastnostech uživatele.
Položka Popis Možné hodnoty Výchozí hodnota Příklad
RedirectionNumber Číslo jiné schránky, na kterou má být tato schránka přesměrována. Pokud není žádné číslo uvedeno, přesměrování se neprovádí. číslo prázdná 220

Konfigurace v INI souborech

Doporučuje se uložit toto nastavení do common.ini - tím se uplatní pro všechny linky.
Položka Popis Možné hodnoty Výchozí hodnota Příklad
$MBX.RedirectWhenFreeTime Určuje, zda se mimo pracovní mají schránky přesměrovávat. logická (0, 1, F, T, False, True) False True
$MBX.WorkTime.<WeekDayNumber>.Begin Začátek pracovní doby v den <WeekDayNumber>. Čísla dnů jsou od 1 pro pondělí do 7 pro neděli. Pokud není nastaven žádný čas, v daný den pracovní doba není nikdy. čas prázdná 8:00
$MBX.WorkTime.<WeekDayNumber>.End Konec pracovní doby v den <WeekDayNumber>. Čísla dnů jsou od 1 pro pondělí do 7 pro neděli. Pokud není nastaven žádný čas, v daný den pracovní doba není nikdy. čas prázdná 16:30

zpět na začátek