Mobilchange news Obsah dokumentace Uživatelská dokumentace Administrátorská dokumentace Rejstřík pojmů Technická podpora Hledání on-line

Administrace WCfO

Tento dokument vám pomůže se správou aplikace WAP Connection for Outlook.

Úlohy správy:


Jak povolit uživatelům přístup k WCfO?

Pokud chcete uživatelům povolit přístup k WAP a WCfO, je potřeba zajistit následující: Jak povolit uživatelům vytáčené spojení k RRAS serveru na Windows 2000?

Spusťte Active Directory Users and Computers ze Start Menu - Programs - Administrative Tools. Otevřete vlastnosti vybraného uživatele a zvolte záložku "Dial-in". Přepněte na "Allow access".
 
Jak povolit uživatelům přístup k aplikaci WCfO? (MS Exchange 2000/2003)

"Custom attributes" se nenachází ve výchozím zobrazení "Active Directory Users and Computers". Nejprve je nutné přepnout aplikaci do "Advanced Features" módu.

Spusťte "Active Directory Users and Computers" ze Start Menu - Programs - Administrative Tools. Klepněte pravým tlačítkem myši na kořen vašeho adresářového stromu. Zvolte View -> Advanced Features.

Nyní můžete uživatelům nastavovat "Custom attributes".
 
Pokud se kdokoliv pokusí přistoupit k WCfO, vyhledá se NT účet v adresáři MS Exchange v poli "Custom 9". To znamená, že pokud chcete uživateli povolit přístup k aplikaci WCfO, vyplňte jméno jeho NT účtu (včetně jména domény) do pole "Custom 9" ve vlastnostech jeho poštovní schránky.

Vždy použijte formát "doména\účet".

Pokud využíváte pole "Custom 9" ve vaší společnosti pro jiné účely, kontaktujte, prosím, naše oddělení podpory a my vám poradíme, jak změnit pole používané aplikací WCfO pro tyto účely.
 

zpět na začátek


Jak nastavit mobilní telefony uživatelů pro WCfO?

WAP prohlížeč v telefonech uživatelů by měl být nastaven pro přístup ke stránkám poskytovaných vaší společností. Jsou dva způsoby, jak toho docílit:

zpět na začátek


Jak ověřit, že je vše funguje správně? Jak řešit problémy?

Doporučujeme ověřit jestli po instalaci pracuje správně RRAS server. Spusťte Start Menu - Programs - Administrative Tools - Routing and RAS Administrator. Měli byste vidět podobnou obrazovku jako je tato:

Pokud se připojujete z WAP telefonu, po krátkém čase (okolo 4 - 10 sekund z ISDN spojení, až 30 sekund pro "Analog" mód) byste měli vidět obrazovku podobnou této:

Používejte F5 pro obnovení této obrazovky nebo povolte auto-refresh v nastavení RRAS Administrátoru.

Pokud se připojený uživatel zobrazí v RRAS Administrátoru, funguje vytáčené spojení správně. Pokud správně nefunguje, vyzkoušejte následující:

Pokud je uživatel správně připojen, WAP gateway by od něj měla přijímat požadavky. Podívejte se do aplikace umsMonitor, vyberte záložku MobilChange tab a položku "WAP Gateway". Mělo by to vypadat podobně jako v následující obrazovce:

V "Aktuální stav" je vidět požadavek, který byl poslán z gatewaye na web server. "Poslední stav" obsahuje informace o posledním požadavku, který byl zpracován web serverem. Je zde vidět jméno uživatele, typ telefonu, URL a výsledek (200 = OK).

zpět na začátek


Jak vytvořity statistiky týkající se použití WCfO?

V registry WAP gatewaye je možno nastavit vytváření Server Logu (HKLM\SOFTWARE\Datasys\MobilChange\WapGw\serverlog). Tento log obsahuje jednu řádku pro každý přístup a je ve standardním (Apache) formátu, je tedy možno jej zpracovávat standardními nástroji pro zpracování logů webserveru. Do položky "client DNS name" se vyplňuje jméno NT uživatele (nebo DNS jméno, pokud nejde o autentifikovaného uživatele.

zpět na začátek


Jak umožnit uživatelům přístup k WAP stránkám za HTTP proxy serverem (přístup do internetu)?

Nastavte jméno a port HTTP proxy serveru do položek proxyhost a proxyport v registry WAP gatewaye (HKLM\SOFTWARE\Datasys\MobilChange\WapGw\).

zpět na začátek


Nastavení systémového registry pro WCfO a WAP gateway

Konfigurace WAP gatewaye je uložena v registry klíčí HKLM\SOFTWARE\Datasys\MobilChange\WapGw\. Zde je možno nastavit vytváření logů (filelog, loglevel), proxy serveru, ...

Konfigurace WAP serveru (ASP stránek a přístupu do Exchange) je uložena v registry klíčí HKLM\SOFTWARE\Datasys\MobilChange\wco\. Zde je možno nastavit vytváření logů (LogEnabled, LogPath), seznam prohledávaných public folderů atd...

zpět na začátek