Datasys Knowledge Base Dokument

Knowledge Base index
Aktualizace: 14.4.2006
Produkt: MobilChange
Verze: 4.0
Service pack: nemá vliv
Oblast: Mobile Connection
Kategorie: INFO
Problém: Služba SMS Forward se nedokáže připojit k mailboxu

Popis problému:

Po instalaci MobilChange se někdy služba SMS Forward nedokáže připojit k servisním mailboxům (MX_Forward_servername, MX_Notify_servername). Při běhu v debug módu se vypisuje zpráva
Chyba: Prihlášení na MS Exchange server (Unknown error 0x8004010F)


Řešení problému:

Zkontrolujte nastavení ForwardBox a NotifyBox v registry větvi HKLM\SOFTWARE\Datasys\MobilChange\smsfw\. Jména mailboxů jsou ve tvaru /O=MCB/OU=Urad/cn=Recipients/cn=Mx_Forward_Mobilchange (položka legacyExchangeDN v Active Directory, lze zjistit pomocí Adsiedit.msc).

Pokud je nastavení v pořádku a přesto SMS Forward nefungujte, zadejte místo legacyExchangeDN SMTP adresu servisních mailboxů (MX_Forward_servername@vasedomena).
POZOR - pokud je jméno serveru příliš dlouhé, je část adresy před @ oříznuta na 20 znaků, proto si skutečnou SMTP adresu ověřte.

Někdy také může pomoci nastavit na Exchange serveru i na serveru, kde běží SMS Forward, v konfiguraci TCP/IP jako první DNS server IP adresu primárního řadiče domény.


Další informace:

Více se o nastavení SMS Forward lze dočíst na http://www.ums.cz/doc/mx/current/admin/fwo.html.


Klíčová slova:

Mobilchange, SMS Forward, logon error


V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.