Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 14.4.2006 |
Produkt: | MobilChange |
Verze: | 4.0 |
Service pack: | nemá vliv |
Oblast: | Mobile Connection |
Kategorie: | INFO |
Problém: | Služba SMS Forward se nedokáže připojit k mailboxu |
Popis problému:
Po instalaci MobilChange se někdy služba SMS Forward nedokáže připojit k servisním mailboxům
(MX_Forward_servername, MX_Notify_servername). Při běhu v debug módu se vypisuje zprávaChyba: Prihlášení na MS Exchange server (Unknown error 0x8004010F)
Řešení problému:
Zkontrolujte nastavení ForwardBox a NotifyBox v registry větvi HKLM\SOFTWARE\Datasys\MobilChange\smsfw\
. Jména mailboxů jsou ve tvaru /O=MCB/OU=Urad/cn=Recipients/cn=Mx_Forward_Mobilchange (položka legacyExchangeDN v Active Directory, lze zjistit pomocí Adsiedit.msc).
Pokud je nastavení v pořádku a přesto SMS Forward nefungujte, zadejte místo legacyExchangeDN SMTP adresu servisních mailboxů (MX_Forward_servername@vasedomena).
POZOR - pokud je jméno serveru příliš dlouhé, je část adresy před @ oříznuta na 20 znaků, proto si skutečnou SMTP adresu ověřte.
Někdy také může pomoci nastavit na Exchange serveru i na serveru, kde běží SMS Forward, v konfiguraci TCP/IP jako první DNS server IP adresu primárního řadiče domény.
Další informace:
Více se o nastavení SMS Forward lze dočíst na http://www.ums.cz/doc/mx/current/admin/fwo.html.
Klíčová slova:
Mobilchange, SMS Forward, logon error
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.