Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Integrace s CallChange

HELPi je možno provázat s CallChange dvěma způsoby (oba vyžadují mít nainstalovaného CallChange klienta):

  1. pokud je Callchange povolena v konfiguraci operátora, je možno na formulářích s telefonními čísly přímo vytáčet telefonní hovory
  2. pokud má uživatel navíc nainstalovaného HELPi klienta, mohou se mu při příchozích i odchozích hovorech zobrazovat informace o volající/volané kontaktní osobě včetně volání této osoby uložených v systému HELPi

Instalace HELPi klienta

Klient je napsán na platformě .NET a pro svůj běh vyžaduje .NET Framework 1.1.4322. Pokud jej nemáte, nainstalujte si jej z instalačního CD z adresáře support\dotnet, případně jej lze stáhnout z webu společnosti Microsoft. Dále musíte mít nainstalovaného základního CallChange klienta (L1).

Soubory HELPi klienta najdete na instalačním CD v adresáři CallChange\components\HELPiClient.
Samotná instalace je velmi triviální a spočívá ve zkopírování všech souborů na pevný disk počítače, kde bude program provozován. Vhodné místo je např. adresář C:\Program Files\HELPiClient. Na desktop uživatele, případně do Start menu, umístěte zástupce na soubor CXHelpiClient.exe, kterým se aplikace spouští.

Nastavení a použití

Po prvním spuštění se zobrazí konfigurační dialog.
Zde vyberte, které linky má klient monitorovat a zadejte URL operátorského rozhraní HELPi.

Klikem pravým tlačítkem na ikonu klienta v informačním okénku panelu úloh se zobrazí menu, kde můžete nastavit zda klient reaguje na odchozí příchozí volání, zda zobrazuje informační okno, případně změnit konfiguraci, viz výše.
Zde je také možno zjistit verzi klienta nebo jej ukončit.

Příklad informačního okna při příchozím hovoru


Dialog s vyhledanou kontaktní osobou

zpět na začátek