Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Příklady nasazení

Interní podpora zaměstnanců

Obchodní firma ABC s.r.o. řeší podporu výpočetní a komunikační techniky. Členění firmy: obchodní oddělení zahrnuje obchodníky, kteří používají notebooky, tiskárny a mobilní telefony; logistika používá stolní počítače a tiskárny; IT oddělení používá stolní počítače a tiskárny. Firma provozuje informační systém, který využívá databázového systému Oracle a provozuje jej na unixovém serveru HP. Na přenosných a stolních počítačích jsou používány operační systémy Windows, Linux a Unix. Klientskou část informačního systému tvoří internetový prohlížeč. K tisku se používají tiskárny sdílené v síti. IT oddělení tvoří vedoucí (odpovídá za oddělení a mobilní telefony), dva zaměstnanci specializovaní na operační systémy Windows a jeden zaměstnanec specializovaný na unixové operační systémy, databázové systémy, informační systém a tiskárny.

Pro potřeby firmy postačí licence pro 5 operátorů.

Administrátor po instalaci systému a jeho základním nastavení postupně provede následující kroky vedoucí k naplnění databází hodnotami závislými na konkrétní firmě a jejích požadavcích, tak aby bylo možné systém začít používat.

Poté mohou uživatelé začít pracovat se systémem, zadávat své problémy a sledovat jak jsou řešeny

Podrobně je tento příklad rozebrán v tomto dokumentu (formát MS Word).

zpět na začátek


Podpora zákazníků firmy

Firma DEF s.r.o. zabývající se poskytováním servisu kopírek, tiskáren a dodávkami spotřebního materiálu řeší podporu svých zákazníků. Zákazníci mohou zadávat servisní a jiné požadavky prostřednictvím Internetu. Členění firmy: obchodní oddělení – sjednává smlouvy, technické oddělení – realizuje servisní zásahy a dodávky spotřebního materiálu. Technické oddělení tvoří vedoucí, dva specialisté na analogové kopírky, jeden specialista na analogové i digitální kopírky, jeden specialista na digitální kopírky a tiskárny, jeden specialista pouze na tiskárny a dva referenti zajišťující dodávky spotřebního materiálu. Celkem tedy 8 osob, firmě postačí licence pro 10 operátorů.

Administrátor po instalaci systému a jeho základním nastavení postupně provede následující kroky vedoucí k naplnění databází hodnotami závislými na konkrétní firmě a jejích požadavcích, tak aby bylo možné systém začít používat.

Poté mohou uživatelé začít pracovat se systémem, zadávat své problémy a sledovat jak jsou řešeny

zpět na začátek