Slouží k prohlížení a správě řešení (znalostní databáze). Na rozdíl od akce Řešení z hlavní
nabídky, která umožňuje řešení jen prohlížet, lze zde řešení i mazat. Po vybrání odkazu se zobrazí seznam všech řešení,
která systém registruje. Z pomocí filtru lze seznam prohledávat a omezovat podle různých kritérií tak, aby se zobrazily jen
potřebné záznamy. Výběr lze omezovat podle hodnot následujících polí:
- Název řešení – [text] zadaný text se hledá v názvu řešení blíže viz Filtrování ve výběrovém seznamu.
- Produkt – [výběrové menu] hledají se jen ta řešení, která obsahují vybraný produkt, any = jakýkoliv
- Typ produktu – [výběrové menu] hledají se jen ta řešení, která obsahují vybraný typ produktu, any=jakýkoliv
Vybráním odkazu na název řešení se zobrazí detail řešení. Zde máme možnost změnit a upravit.
- Název řešení – [text] název řešení, tak jak se zobrazuje v nabídkách
- Popis problému – [text] popis problému, jeho příznaky a projevy
- Popis řešení – [text] popis řešení problému, návod jak problém vyřešit
- Příloha – [odkaz] vybráním odkazu se dostaneme k obrazovce umožňující vkládání a odebírání příloh k řešení,
použijeme, chceme-li k řešení přidat např. skript, nebo podrobný návod sepsaný v jiném editoru, atp.
- Interní řešení – [přepínač] řešení je/není interní, interní řešení se nezobrazují externím kontaktním osobám (jsou tedy
viditelná jen v rámci firmy)
- Soukromé řešení – [přepínač] řešení je/není soukromé, soukromé řešení se zobrazuje jen té kontaktní osobě, pro kterou bylo vytvořeno
- Firemní řešení – [přepínač] řešení je/není firemní, firemní řešení se zobrazuje jen těm kontaktním osobám, které mají stejnou
firmu, jako má vytvořené řešení
- Poznámka – [text] poznámky k řešení
Ostatní pole jsou jen pro prohlížení.
- Vytvořeno – datum vytvoření řešení
- Kontaktní osoba – kontaktní osoba ze seznamu kontaktních osob v systému, která svým voláním iniciovala řešení
- Firma – firma kontaktní osoby ze seznamu firem v systému
- Lokalita – lokalita kontaktní osoby ze seznamu lokalit v systému
- Platforma – platforma řešení ze seznamu platforem v systému
- Produkt – produkt řešení ze seznamu produktů v systému
- Typ produktu – typ produktu řešení ze seznamu typů produktu v systému
- Řešitel – řešitel ze seznamu operátorů v systému, který řešení vytvořil
- Skupina – skupina řešitele ze seznamu skupin v systému
- Projekt – projekt v jehož rámci bylo řešení vytvořeno
Tlačítkem Ulož uložíte změny, tlačítkem Storno ukončíte
změny v záznamu bez jejich uložení. Tlačítkem Vymazat odstraníte záznam z databáze. Dobře
zvažte zda řešení, které chcete odstranit, už skutečně nebudete nikdy potřebovat.
zpět na začátek