Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

SLA (servisní smlouvy)

Popis SLA

Slouží ke správě servisních smluv, tedy  dohod o poskytování služby. Po vybrání odkazu se zobrazí seznam servisních smluv. Vybráním odkazu Vložit na konci seznamu založíme novou servisní smlouvu. Povinné položky jsou označeny *

Vybráním odkazu na název servisní smlouvy se zobrazí změnový formulář servisní smlouvy. Formulář obsahuje pole:

Tlačítkem Ulož uložíte změny, tlačítkem Storno ukončíte změny v záznamu bez jejich uložení. Tlačítkem Vymazat odstraníte záznam z databáze. Dobře zvažte důsledky takového kroku, neboť odstraněním záznamu může dojít k porušení vazeb uvnitř databáze a tím k nesprávné funkci aplikace.

Popis vyhodnocování SLA

Každé volání může mít vyplněny tyto informace (zapsané v pořadí priority přiřazování) Vyhodnocování SLA probíhá v tomto pořadí a přitom je kontrolováno, že k volání je dané nastavení přiřazeno. V případě, že je nastavení přiřazeno vezme se příslušný čas plnění SLA.
Každý Projekt (Skupina) může zahrnovat více platforem a ty zase více produktů, proto se vyhodnocení provádí podle nastavení od nejvyšší kategorie po nejnižší a SLA se postupně zjemňuje a upřesňuje.

zpět na začátek