Popis administrace směn
Administrace směn slouží k výměně řešitelů u projektů podpory na základě zadaných časových údajů. Přístup
je přes menu Nastavení->Směny. Objeví se seznam směn, ze kterého je vidět, kdo má přiřazené jaké služby, od kdy
a u jakých projektů a stav jednotlivých směn. Přiřazení směn k jednotlivým projektů se provadí v administraci projektů.
Kliknutím na název směny se objeví stránka pro administraci směn, kde lze nastavit parametry směny Název,
typ, vybrané řešitele,doba přepnutí směny a různé způsoby notifikace a potvrzovaní.
Vybrané parametry:
- Příští změna – čas, kdy dojde k přiřazení nových řešitelů do směny
- E-mail hlášení – oznámení emailem o přiřazení do směny
- SMS hlášení – oznámení SMS o přiřazení do směny
- SMS potvrzování – členům směny se pošle SMS, na kterou musí odpovědět a tím potvrdit přiřazení do směny
- Hlášení vedoucímu – jestliže nedojde k neúspěšnému přiřazení nových řešitelů, vedoucí projektu o tom dostane informaci mailem
- Hlášení neúspěšného přepnutí - jestliže nedojde k úspěšnému přiřazení nových řešitelů, původní řešitelé dostanou SMS o tom, že
jsou stále řešiteli
- Interval přepínaní – doba, za jak dlouho musí noví členové směny odpovědět na SMS aby došlo k úspěšnému přiřazení (sekundy)
Postup při potvrzování je následující:
- Odeslána SMS k potvrzení
- Čeká se na potvrzení
- Zpracuje se potvrzovací SMS a odešle se SMS(email) o úspěšném přepnutí směny
Stavy směn:
- OK – směna je úspěšně přiřazena a další změna řešitelů není definována
- Čekám – noví řešitelé jsou přiřazeni a čeká se na zadaný čas pro provedení změny
- Čekám na potvrzení – byla odeslána dotazovací SMS a čeká se na odpověď
- Chyba - nedošlo k přijetí potvrzovací SMS a noví řešitelé nebyli přiřazeni
Eskalace:
Eskalace e_shifts provádí potřebné činnosti na pozadí, spouští se v základní intervalu 5 (6) minut. Používá standardní logování
a spouštěcí mechanismus e_main.
zpět na začátek