Slouží ke správě kontaktních osob, tedy koncových uživatelů helpdesku. Po vybrání odkazu se zobrazí seznam kontaktních osob.
Vybráním odkazu Vložit na konci seznamu založíme kartu nové kontaktní osoby. Povinné položky jsou označeny *
Vybráním odkazu na jméno kontaktní osoby se zobrazí změnový
formulář, pomocí kterého můžete měnit informace v kartě kontaktní osoby. Formulář se skládá ze tří karet:
Karta Kontakt obsahuje pole:
- Titul – [text] akademické tituly, které kontaktní osoba užívá
- Kontaktní osoba * – [text] jméno kontaktní osoby, doporučené členění je příjmení mezera jméno, usnadní se tak všem
prohledávání seznamu kontaktních osob
- Identifikátor – [text] identifikátor kontaktní osoby, např. z evidence zaměstnanců v rámci databáze všech kontaktních osob
musí být unikátní nebo prázdný
- Typ kontaktní osoby – [výběrové menu] kategorie charakterizující kontaktní osobu z obchodního hlediska, přestane-li být
kontaktní osoba aktuální (z obchodního hlediska) např. odejde z firmy, vybráním hodnoty "Neaktivní" se jí zamezí přihlášení
k systému a nebude se zobrazovat ve výběrovém seznamu kontaktních osob
- Počet položek v seznamu – [číslo] tímto parametrem lze ovlivnit počet položek seznamu zobrazovaných na jedné stránce, praktické
uplatnění nalezne při vzdáleném přístupu pomocí pomalejší linky, neboť se tak omezí množství dat posílaných v jedné stránce
a dosáhne tak rozumné doby odezvy; hodnoty menší než 5 jsou ignorovány a systém pak vrací 10 položek
- Email hlášení – [přepínač] povolit/zakázat posílání hlášení prostřednictvím elektronické pošty
- Mobilní hlášení – [přepínač] povolit/zakázat posílání hlášení na mobilní telefon
- Produkt – [výběrový seznam] výchozí produkt kontaktní osoby ze seznamu produktů; vyplňuje se automaticky u každého nového volání
- Email 1 *, 2, 3 – [text] adresa elektronické pošty kontaktní osoby, první položka je povinná
- Mobilní email – [text] adresa elektronické pošty, použitá k detekci kontaktní osoby při příjmu problému pomocí SMS
(tj. pokud přijde zpráva z této adresy, víme že jejím odesilátelem je právě tato kontaktní osoba).
- Telefon * – [text] telefon kontaktní osoby
- Fax – [text] fax kontaktní osoby
- Mobilní telefon – [text] mobilní telefon kontaktní osoby, pro posílání SMS této osobě
- Poznámka – [text] pole pro poznámky ke kontaktní osobě
- Adresa – [text] adresa kontaktní osoby - ulice
- Město – [text] adresa firmy – město
- Firma * – [výběrový seznam] firma kontaktní osoby ze seznamu firem
- Lokalita – [výběrový seznam] lokalita kontaktní osoby ze seznamu lokalit
- Místnost – [výběrový seznam] místnost kontaktní osoby ze seznamu místností
- Oddělení – [výběrový seznam] oddělení kontaktní osoby ze seznamu oddělení
- PSČ – [text] adresa kontaktní osoby – PSČ
- Země – [výběrový seznam] země kontaktní osoby z číselníku zemí
Karta Prihlašovací informace obsahuje pole:
- Přihlašovací jméno – [text] jméno, pod kterým se bude kontaktní osoba hlásit do systému
- Heslo – [text] heslo, kterým je přihlašovací jméno kontaktní osoby chráněno, z bezpečnostních důvodů se nezobrazuje
- Kontrolní heslo – [text] pro kontrolu je nutno zadat heslo k přihlašovacímu jménu kontaktní osoby ještě jednou, nejsou-li
pole Heslo a Kontrolní heslo stejná, nelze provést aktualizaci karty kontaktní osoby, z bezpečnostních důvodů se nezobrazuje
- Povolení přihlášení – [přepínač] povolit/zakázat kontaktní osobě přihlášení do systému, použije se pro znemožnění přihlášení
k systému, např. při podezření z prolomení hesla, atp.
- Počet neúspěšných přihlášení – [číslo] počítadlo neúspěšných přihlášení, při překročení meze definované správcem systému, je
konto kontaktní osoby automaticky zablokováno a nelze se tedy jeho prostřednictvím přihlásit, dokud správce počitadlo nevynuluje
- Povolené IP adresy – [text] seznam IP adres oddělených středníkem, ze kterých se může kontaktní osoba přihlásit, je-li seznam
prázdný, jsou povoleny všechny adresy; pokouší-li se kontaktní osoba o přístup z jiné IP adresy, je přihlášení blokováno
- Povolené NT domény – [text] seznam NT domén oddělených středníkem, ze kterých se může kontaktní osoba přihlásit, je-li prázdný,
jsou povoleny všechny domény, které jsou povoleny v globálním nastavení; položky se uvádí velkými písmeny
- Povolení změny vlastního nastavení – [přepínač] povolit/zakázat kontaktní osobě změnu vlastního nastavení
- Povolení změny identity – [přepínač] povolit/zakázat kontaktní osobě změnu kontaktní osoby v nově zadávaném volání, doporučuje se
povolit jen zkušeným a důvěryhodným osobám, ty pak mohou bez nutnosti přihlašování se pod jiným jménem zadávat volání jménem
jiných kontaktních osob, kterým se např. úplně rozbil počítač
- Skryj volání od stavu – [výběrové menu] výběr ze seznamu způsobí potlačení zobrazování volání se stavem "Vyřešen" resp. "Uzavřen"
(obvykle nás zajímají jen nevyřešená volání). Uživatel má možnost dočasně překonat toto omezení s pomocí filtru volání.
- Jazyk rozhraní – [výběrové menu] z nabídky instalovaných jazykových verzí vyberte tu, kterou bude kontaktní osoba používat
- Ulož nastavení – [přepínač] slouží k povolení ukládání nastavení filtrů a třídění při odhlášení
Karta Nastavení pro newcall obsahuje pole:
- Formulář pro newcall - předvolený formulář pro založení nového volání ze zákaznického rozhraní
- Defaultní hodnoty pro newcall - [přepínač] zapíná/vypíná použití níže definovaných položek
- Změna produktů - seznam lze změnit pomocí odkazů Přidej a Vymaž
- Produkty - seznam produktů pro tuto kontaktní osobu pro formulář nového volání
- Změna projektů - seznam lze změnit pomocí odkazů Přidej a Vymaž
- Projekty - seznam projektů pro tuto kontaktní osobu pro formulář nového volání
- Změna skupin - seznam lze změnit pomocí odkazů Přidej a Vymaž
- Skupiny - seznam skupin pro tuto kontaktní osobu pro formulář nového volání
- Změna platforem - seznam lze změnit pomocí odkazů Přidej a Vymaž
- Platformy - seznam platforem pro tuto kontaktní osobu pro formulář nového volání
- Změna lokalit - seznam lze změnit pomocí odkazů Přidej a Vymaž
- Lokality - seznam lokalit pro tuto kontaktní osobu pro formulář nového volání
- Výběr firem - seznam lze změnit pomocí odkazů Přidej a Vymaž
- Spravované firmy - seznam firem pro tuto kontaktní osobu, za které může zadávat problémy k řešení
Tlačítkem Ulož uložíte změny, tlačítkem Storno ukončíte
změny v záznamu bez jejich uložení. Tlačítkem Vymazat odstraníte záznam z databáze.
Dobře zvažte důsledky takového kroku, neboť odstraněním záznamu může dojít k porušení vazeb mezi voláními a tím
k nesprávné funkci aplikace.
zpět na začátek