Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Vyřešení problému a uzavření volání

Jestliže řešitel dospěje k řešení problému, musí jej v systému zaznamenat:

  1. Otevřeme obrazovku "Změna volání" pro volání, k němuž jsme nalezli řešení viz Zobrazení detailů volání. Nebo vybereme odkaz v hlášení viz Hlášení o průběhu volání.
  2. Zobrazí se detaily vybraného volání.
  3. V poli Řešení uvedeme nalezené řešení.
  4. Z nabídky akcí vybereme Volání vyřešeno.

Systém zaznamená změny a odešle hlášení kontaktní osobě. Nyní je na zadavateli, aby navržené řešení aplikoval a ověřil tak, že je skutečně použitelné na jeho problém a o výsledku informoval řešitele.

Jestliže řešení problému bylo v pořádku, což by nám měla potvrdit kontaktní osoba, uzavřeme volání:

  1. Otevřeme obrazovku "Změna volání" pro volání, které chceme uzavřít viz Zobrazení detailů volání. Nebo vybereme odkaz v hlášení viz Hlášení o průběhu volání.
  2. Zobrazí se detaily vybraného volání.
  3. Z nabídky akcí vybereme Volání uzavřeno.

Pokud je pro nás příliš pracné ruční uzavírání volání a metodika to umožňuje, můžeme využít eskalací. Jedno z eskalačních pravidel v nastaveném intervalu prochází všechna vyřešená volání a pokud od jejich vyřešení uplynula nastavená doba, volání uzavře. Interval a časovou prodlevu nastavuje správce systému a je společná pro všechna volání v systému.

zpět na začátek