Změna nastavení uživatele
|
- Z hlavní nabídky vybereme volbu Mé nastavení. Zobrazí se obrazovka nastavení
přihlášeného operátora ("Mé nastavení").
- Do pole "Heslo" uvedeme nové heslo, do pole "Kontrolní heslo" uvedeme také nové heslo. Z bezpečnostních důvodů
se místo vkládaných znaků zobrazuje hvězdička. Pokud nejsou oba údaje shodné, neprovede se aktualizace hesla.
- Pokud chceme opravit i ostatní údaje, upravíme obsah příslušných polí.
- Stiskem tlačítka Ulož uložíme nové nastavení. Chceme-li v průběhu úprav operaci zrušit,
stiskneme tlačítko Storno.
Pole, jejichž obsah nelze měnit, spravuje správce aplikace. Pole měnitelná uživatelem:
- Operátor – [text] celé jméno operátora
- Přihlašovací jméno – přihlašovací jméno operátora (jen pro čtení)
- Heslo, Kontrolní heslo – [text] pole pro zadání hesla, z bezpečnostních důvodů se při prohlížení heslo nezobrazuje,
do databáze se ukládá v šifrované podobě
- Mimo kancelář – [přepínač] zaškrtnutí způsobí, že operátorovi nebudou automaticky přiřazována žádná nová volání; toto
umožní efektivní činnost helpdesku i v případě dovolené, nemoci nebo jiné nutné nepřítomnosti operátora
- Zobraz pouze má volání – [přepínač] zaškrtnutí působí na zobrazovaná volání jako filtr s parametrem stav="Přiřazeno",
je-li volba vypnuta, vidí operátor nejen svoje volání, ale i všechna volání přiřazená skupině a projektům, kterých je členem
- E-mail, Mobilní hlášení – [přepínač] zaškrtnutím/nezaškrtnutím volby lze vypnout/zapnout doručování hlášení o průběhu
všech svých volání do schránky elektronické pošty resp. na mobilní telefon
- Skryj volání od stavu – výběr způsobí potlačení zobrazování volání se stavem "Vyřešen" resp. "Uzavřen"
(obvykle nás zajímají jen nevyřešená volání)
- Skryj připojená volání – [přepínač] skryje/zobrazí všechna volání, která jsou připojena k nadřízeným voláním
- Ulož nastavení – [přepínač] slouží k povolení ukládání nastavení filtrů a třídění při odhlášení
- Počet položek v seznamu – [číslo] určuje počet položek, které jsou při zobrazování seznamu uživateli nabídnuty, menší počet
položek urychlí odezvu při přístupu pomocí pomalé datové linky
- Jazyk rozhraní – [výběrové menu] umožňuje zvolit si jazyk, ve kterém s námi bude systém komunikovat
- E-mail 1 – [text] adresa elektronické pošty operátora, je důležité mít ji správně nastavenu
- E-mail 2, 3 – [text] další možné adresy elektronické pošty operátora
- Adresa – [text] adresa operátora - ulice
- Město – [text] adresa operátora – město
- Telefon, Mobilní telefon – [text] telefonní číslo operátora a číslo jeho mobilního telefonu
- Podpis el. pošty – [text] zde je možno zadat text, který se připojí ke každé zprávě elektronické pošty, kterou operátor
prostřednictvím HELP.i odešle, používá se zejména jako podpis poštovní zprávy
- Povolení Callchange – [přepínač] pokud má operátor nainstalovaného Callchange
klienta a tato volba je zatržena, má na formulářích kde jsou telefonní čísla, možnost z HELP.i rovnou vytáčet hovory.
zpět na začátek