Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Standardní postupy – vedoucí projektu nebo skupiny

Změna přiřazení volání

Základním úkolem vedoucího je sledovat činnost a vytížení své skupiny nebo týmu, případně koordinovat činnosti mezi více týmy a skupinami. Systém posílá vedoucímu hlášení v případě, kdy není započato s řešením volání do určité doby, nebo celková doba řešení již překročila zadanou mez. Všechna odmítnutá volání jsou automaticky přiřazena vedoucímu (a mohou mu být oznámena hlášením), který je tak zodpovědný za jejich správné přiřazení jinému řešiteli, skupině nebo projektu (projektovému týmu), pakliže se nestane řešitelem sám. Změna v přiřazení je popsána v kapitole Změna přiřazení volání (vedoucí projektu).

Sledování stavu systému

Přehled o stavu systému získá vedoucí ze svého seznamu volání, neboť se mu zobrazují nejen volání, jichž je řešitelem, ale i volání, jež byla přiřazena jeho skupině či projektu. S pomocí filtru si pak může zobrazit volání jen pro konkrétní skupinu nebo člena, blíže viz Filtrování záznamů v seznamu.

Pro grafické znázornění stavu slouží grafy, viz Statistiky.

Nepřítomnost operátora

Pokud operátor může svoji nepřítomnost předvídat (např. dovolená, služební cesta), je na něm, aby inicioval potřebná opatření a vedoucí pak má jen kontrolní funkci. V případě, že operátor zapomene, nebo nemůže svoji nepřítomnost předvídat (např. nemoc, úraz), je na vedoucím, aby tuto situaci řešil. Proto by měl zajistit následující:

  1. Kontaktovat správce systému, aby operátorovi nastavil v "Mé nastavení" přepínač "Mimo kancelář" na "ano". Zamezí se tak automatickému přidělování volání nepřítomnému operátorovi.
  2. Zkontrolovat volání přiřazená nepřítomnému operátorovi a všechna volání, jež nesnesou odkladu nechat převzít ostatními operátory. Ti tak učiní přijetím volání. Případně jim je přidělit sám viz Změna přiřazení volání (vedoucí projektu).

zpět na začátek