Komunikace mezi operátory
|
Pro evidenci interní komunikace týkající se volání poskytuje systém následující podporu.
Interní E-mail
- Otevřeme obrazovku "Změna volání" pro volání, jehož se interní komunikace týká viz Zobrazení detailů volání.
Nebo vybereme odkaz v hlášení viz Hlášení o průběhu volání.
- Zobrazí se detaily vybraného volání.
- Z nabídky akcí vybereme E-mail pro operátora (interní komunikace).
- Zobrazí se formulář elektronické pošty s předvyplněnými údaji o odesílateli a předmětu zprávy. Vyplníme adresáta(y) ze seznamu
operátorů. Pokud má operátor definováno více adres elektronické pošty, lze si vybrat konkrétní. V textu zprávy uvedeme naši
žádost nebo prosbu. Můžeme rovněž vložit přílohy.
- Stiskem tlačítka Pošli se zpráva předá poštovnímu serveru k doručení.
Důsledkem této akce je zápis do seznamu činností, avšak na rozdíl od externí komunikace je skryt před kontaktní osobou
(zadavatelem) a stav volání se nemění.
Pro příchozí interní e-mail platí stejný postup jako pro e-mail od kontaktní osoby.
Poznámka
- Otevřeme obrazovku "Změna volání" pro volání, jehož se interní komunikace týká viz Zobrazení detailů volání.
Nebo vybereme odkaz v hlášení viz Hlášení o průběhu volání.
- Zobrazí se detaily vybraného volání.
- Z nabídky akcí vybereme Poznámka (interní komunikace).
- Zobrazí ze formulář pro zadání textové poznámky. Zde uvedeme všechny důležité informace.
- Stiskem tlačítka Vlož se poznámka uloží do databáze.
Důsledkem této akce je zápis do seznamu činností, avšak na rozdíl od externí komunikace je skryt před kontaktní osobou
(zadavatelem) a stav volání se nemění.
zpět na začátek