Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Komunikace mezi operátory

Pro evidenci interní komunikace týkající se volání poskytuje systém následující podporu.

Interní E-mail

  1. Otevřeme obrazovku "Změna volání" pro volání, jehož se interní komunikace týká viz Zobrazení detailů volání. Nebo vybereme odkaz v hlášení viz Hlášení o průběhu volání.
  2. Zobrazí se detaily vybraného volání.
  3. Z nabídky akcí vybereme E-mail pro operátora (interní komunikace).
  4. Zobrazí se formulář elektronické pošty s předvyplněnými údaji o odesílateli a předmětu zprávy. Vyplníme adresáta(y) ze seznamu operátorů. Pokud má operátor definováno více adres elektronické pošty, lze si vybrat konkrétní. V textu zprávy uvedeme naši žádost nebo prosbu. Můžeme rovněž vložit přílohy.
  5. Stiskem tlačítka Pošli se zpráva předá poštovnímu serveru k doručení.

Důsledkem této akce je zápis do seznamu činností, avšak na rozdíl od externí komunikace je skryt před kontaktní osobou (zadavatelem) a stav volání se nemění.

Pro příchozí interní e-mail platí stejný postup jako pro e-mail od kontaktní osoby.

Poznámka

  1. Otevřeme obrazovku "Změna volání" pro volání, jehož se interní komunikace týká viz Zobrazení detailů volání. Nebo vybereme odkaz v hlášení viz Hlášení o průběhu volání.
  2. Zobrazí se detaily vybraného volání.
  3. Z nabídky akcí vybereme Poznámka (interní komunikace).
  4. Zobrazí ze formulář pro zadání textové poznámky. Zde uvedeme všechny důležité informace.
  5. Stiskem tlačítka Vlož se poznámka uloží do databáze.

Důsledkem této akce je zápis do seznamu činností, avšak na rozdíl od externí komunikace je skryt před kontaktní osobou (zadavatelem) a stav volání se nemění.

zpět na začátek