Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Založení nového volání (problému)
  1. Pokud nejsme v obrazovce "Moje volání", vybereme z hlavní nabídky volbu Volání.
  2. Na konci seznamu volání vybereme volbu Vložit. Zobrazí se formulář nového volání.

  3. Vyplnění některých položek může být povinné a systém nepovolí uložit stránku, pokud některá z povinných položek není vyplněna. Povinné položky jsou odlišeny hvězdičkou na konci svého názvu.
  4. Do pole Název uvedeme stručnou charakteristiku problému. Do pole Popis uvedeme podrobný popis problému. Vyplnění těchto dvou položek je povinné.
  5. Pole Kontaktní osoba je automaticky vyplněno kontaktní osobou, jejíž adresa elektronické pošty je shodná s adresou elektronické pošty operátora. Pokud nelze takový kontakt automaticky nalézt, je vyplněno "Neznámý". Pokud chceme údaj změnit a máme příslušné oprávnění, zvolíme jej a z následného seznamu vybereme požadovaný údaj. Při automatickém vyplnění a při každé změně kontaktní osoby je automaticky aktualizována její firma, lokalita a produkt (jsou-li v kartě kontaktní osoby zadány). Je však ponechána možnost následně vybrat jinou hodnotu. Chceme-li zadat novou firmu, resp. kontaktní osobu, použijeme příslušný odkaz Vytvoř nový.
  6. Podle typu problému zvolíme odpovídající Platformu. Položky Lokalita, Platforma a Produkt nejsou povinné, ale jejich správné vyplnění urychlí přiřazení volání správnému řešiteli.
  7. Položky Projekt a Skupina rovněž slouží pro automatické přiřazení volání řešiteli. V závislosti na konkrétní implementaci resp. metodice práce se vyplní jedna z položek, případně se nevyplní žádná.  Stručně řečeno skupina definuje pracovní skupinu řešitelů s ohledem na organizační členění firmy (poskytovatele služby), seznam skupin je stejný pro všechny zákazníky. Projekt rovněž definuje pracovní skupinu řešitelů, definice však může jít "napříč" firmou, dále může mít definovanou časovou platnost a lze ji navázat na konkrétního zákazníka (firmu nebo kontaktní osobu).
  8. Podle naléhavosti zvolíme prioritu. Volitelně vyplníme další položky:
  9. Překontrolujeme zadané údaje a stiskneme tlačítko Vložit. Zadané informace budou zapsány do databáze systému. Tlačítko Storno slouží k přerušení vkládání. Pokud jej stiskneme v průběhu zadávání, vrátíme se zpět na úvodní obrazovku, nové volání nebude zapsáno do databáze a veškeré zadané informace budou zapomenuty.

zpět na začátek