Help.i novinky Obsah dokumentace Příručka pro kontaktní osoby Příručka pro správce a operátory Technická podpora Hledání on-line

Zobrazení průběhu volání (obsluha helpdesku)
  1. Otevřeme obrazovku "Změna volání" pro volání, jehož průběh nás zajímá, viz. Zobrazení detailů volání.
  2. Zobrazí se detaily (operátorské) vybraného volání. Z nabídky "Pracovní záznam" v levé polovině obrazovky vybereme volbu Pohled kontaktní osoby, zobrazí se stejný záznam činností jako koncovému uživateli, resp. obrazovka "Detaily volání" určená kontaktní osobě. Vidíme tedy jen informace, které jsou určeny pro zákazníka.

  3. Poklepáním na obsah pole Popis nebo pole Řešení se otevře samostatné okno s obsahem daného pole. Toho lze využít jednak pro přehlednější zobrazení obsahu, jednak pro zkopírování obsahu do jiného formuláře systému.
  4. Stiskem tlačítka Zpět nebo vybráním odkazu Nazpět v hlavní nabídce se vrátíme do (operátorského) detailu vybraného volání.

    nebo

  5. Z nabídky "Pracovní záznam" v levé polovině obrazovky vybereme volbu Poslední změna, zobrazí se obrazovka "Záznam činností" (do ní se lze dostat i přímo ze seznamu volání klikem na název volání). Zde vidíme všechny informace, tedy i různé soukromé poznámky, které by se neměly zákazníkovi prezentovat.

    V horní části obrazovky je seznam všech záznamů uspořádaný podle času. Obsahuje pořadové číslo záznamu, typ záznamu daný ikonou (SB – vloženo/submit, ES – eskalace, MO – odchozí pošta/mail out, MI – došlá pošta/mail in, MA – záznam o přiřazení pošty k volání/mail assign, NO – poznámka/notice, CN – poznámka od kontaktní osoby/contact notice, PH - telefon/phone), datum a čas vzniku, stručný obsah záznamu. Vybraný záznam, standardně je to poslední provedený, je zvýrazněn tučným písmem. Následuje detail vybraného záznamu spolu s odkazy pro pohyb seznamem. Poklepáním na obsah záznamu (pole Obsah záznamu) se otevře samostatné okno s obsahem daného pole. Toho lze využít jednak pro přehlednější zobrazení obsahu, jednak pro zkopírování obsahu do jiného formuláře systému. Ve spodní části obrazovky jsou dva seznamy příloh vybraného volání. První seznam obsahuje přílohy přijaté pomocí grafického rozhraní aplikace, druhý seznam pak přílohy přijaté prostřednictvím zpráv elektronické pošty.

  6. Vybráním odkazu Nazpět v hlavní nabídce nebo klikem na ID volání (vedle textu Záznam činností ID:) se vrátíme do (operátorského) detailu vybraného volání.

zpět na začátek