FaxChange novinky Obsah dokumentace Uživatelská dokumentace Administrátorská dokumentace Rejstřík pojmů Technická podpora Hledání on-line

FXprint doplněk pro terminal server

Tento doplněk byl napsán pro případ, kdy klienti pracují na terminál serveru a nefunguje klientská tiskárna.

Jak jej zprovoznit:
Vše potřebné je na instalačním CD v adresáři \support\FaxChange\Client_printer_Outlook_extension. Soubor CitFXPrn.dll umístěte na server tak aby byl dostupný pro čtení pro všechny klienty (např do adresáře C:\Program Files\Common Files\Datasys\). Cestu k tomuto souboru zadejte do souboru registrace.reg do klíče

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Exchange\Client\Extensions]
tedy "CitFxPrn"="4.0;C:\\Program Files\\Common Files\\Datasys\\CitFxPrn.dll ;1;01111111111110;1100000;" (nezapomeňte, že zpětná lomítka se musí zdvojovat!)

V klíči [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Datasys\FaxChange\Client] zadejte v hodnotě "fxPrintQ"="\\\\FXserver\\fxPrintQ" síťovou cestu k frontě souborů tiskárny (opět pozor na dvojitá zpětná lomítka).

Naimportujte .reg soubor na terminál serveru, ze kterého klienti spouští Outlook. Po novém spuštění Outlooku se klientům objeví na toolbaru dvě tlačítka klientské tiskárny. Pravé slouží k přepínaní režimu jeden/více dokumentů, po stisknutí levého bude prohledána fronta a bude-li obsahovat soubor vytištěný přihlášeným klientem, otevře novou zprávu s vloženými přílohami.

zpět na začátek