Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 26.9.2005 |
Produkt: | FaxChange |
Verze: | nemá vliv |
Service pack: | nemá vliv |
Oblast: | Setup |
Kategorie: | INFO |
Problém: | Jak smazat složky FaxChange formulářů z Exchange Serveru |
Popis problému:
Pokud se při upgrade FaxChange (nebo při instalaci nové verze serverových formulářů) setkáte s problémy (formuláře nejdou naistalovat, nebo se po reinstalaci používá stále stará verze formulářů), je potřeba zkontrolovat, zda účet pod kterým instalaci provádíte, dokáže modifikovat (resp smazat) složku formulářů na Exchange serveru. Zde je postup jak toto učinit ručně.
Řešení problému:
Postup ke smazání složek pomocí Exchange System Manageru:
Spuťte Exchange System Manager, rozbalte složku Folders a klikněte na Public Folders, pomocí pravého tlačítka přepněte na zobrazení systémových složek - View System Folders. Formuláře jsou nainstalovány pod složkou EFORMS REGISTRY.
Nyní zkuste jednotlivé složky smazat.
Pokud některá z nich nelze smazat, budete muset k jejímu smazání použít následující postup pomocí MDBVU32:
HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows
NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem\Profiles
a vyexportujte si ji. (pravděpodobně tam
najdete čtyři profily, pro pro naše potřeby lze použít mimo prvního kterýkoliv.) Poté si export registru otevřete pomocí Notepadu
a v menu zvolte Nahradit.V následném okně pouze potvrdíte OK. Tím by měla být složka smazána.
Další informace:
MDBVU32 lze stáhnout na této adrese.
Klíčová slova:
formuláře, smazání, Exchange, Faxchange, problém s formuláři
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.