Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 7.12.2001 |
Produkt: | FaxChange |
Verze: | 5.1 |
Service pack: | 5.1.11 |
Oblast: | Uživatelské rozhraní |
Kategorie: | INFO |
Problém: | Pokročilá nastavení a debugging klientské tiskárny |
Popis problému:
Tento KB záznam popisuje speciální nastavení a ladění klientské tiskárny.
Řešení problému:
1) Jak přidat volbu "Exit" do menu klientské tiskárny?
HKEY_CURRENT_USER\Software\Datasys\FaxChange\Client\Exit = "1"
2) Jak zapnout vytváření ladícího logu klientské tiskárny?
HKEY_CURRENT_USER\Datasys\FaxChange\Client\Log = "1"
Log je zapisován do souboru "c:\FaxPr-log.txt".
3) Jak funguje tiskárna na Windows 9x (95, 98, Me)?
V adresáři Windows/ nebo Windows/System/ je soubor "fxprt.ini". V tomto souboru je cesta pro ukládání dočasných souborů FaxChange. Při tisku na faxovou tiskárnu ukládá ovladač do tohoto adresáře vytištěné dokumenty - jako BMP obrázky. Klientská část ovladače (faxpr.exe) pak tyto BMP obrázky konvertuje na TIF a odesílá.
Další informace:
Tento záznam popisuje FaxChange 5.1.11.
Klíčová slova:
FaxChange,Uživatelské rozhraní,printer,tiskárna
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.