Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 23.11.2001 |
Produkt: | FaxChange |
Verze: | 5.0 |
Service pack: | 5.1.11 |
Oblast: | EX Gate |
Kategorie: | FEATURE |
Problém: | Nenabíhání služby FaxChange.Gate.Mail ve spojení s Exchange2000 |
Popis problému:
Service FaxChange.Gate.Mail nenabíhá. V applikačním logu je error zápis s hlášením: "Unknown Error". V systémovém logu je hlášení "The service did not start due to a logon failure".
Řešení problému:
Přihlaste se do Windows pod stejným účtem jako beží servisy FaxChange. Vytvořte nový profil pro Outlook, kde připojeným mailboxem bude mailbox "FaxChange_JMENOSERVERU". Zkontrolujte, zdali je možno se do tohoto mailboxu přihlásit, vytvořit novou zprávu a smazat zprávu. Pokud není možno se mailboxu přihlásit je třeba si nastavit práva na přihlášení do tohoto mailboxu:
Spusťte Exchange System Manager. Rozbalte menu Servers a vyberte takový server, na kterém existuje mailbox "FaxChange_JMENOSERVERU". Klikněte pravým tlačítkem na jménu serveru a z menu vyberte Vlastnosti ( Properties ). Přepněte se do záložky Zabezpečení ( Security ) a odškrtněte volbu "Allow inheritable......."
Spusťte Active Directory Users and Computers a v menu View povolte "Advanced Features"
Následně v Active Directory Users and Computers vyberte Vlastnosti ( Properties ) uživatele FaxChange_JMENOSERVERU a přepněte se na záložku Zabezpečení ( Security ). Zde nastavte pro servisní účet Faxchange a všechny skupiny ve kterých se tento účet nachází práva ALLOW pro "Receive As" a "Send as".
V Active Directory Users and Computers u uživatele FaxChange_JMENOSERVERU se přepněte do záložky Exchange Advanced a vyberte tlačítko Mailbox Rights ( pokud není volba možná, nemáte povoleny Advanced Features - postup zapnutí je uveden výše ). Zde zkontrolujte, zda uživatel pod kterým beží servisy FaxChange má práva Full Mailbox Access + Send As + Receive As k mailboxu FaxChange_JMENOSERVERU.
Pokud již práva má, je nyní možno se připojit do mailboxu FaxChange_JMENOSERVERU z účtu pod kterým beží servisy FaxChange. Ověřte. Také služba Faxchange.Gate.Mail by měla naskočit. Pokud se můžete přihlásit do mailboxu ale přesto služba FaxChange.Gate.Mail nenabíhá, je potřeba udělat další kroky:
Jsme přihlášeni do Windows pod účtem pod kterým běží servisy FaxChange. Vytvořte nový profil v Outlooku a pojmenujte jej dle Vašich zvyklostí ( třeba FaxChange ). Následně spusťte editor registru ( Regedit ) a ve složce HKLM/software/datasys/faxchange/global/exchange/ vytvořte textový záznam "mbagent_profile" a jeho hodnotu nastavte na jméno právě vytvořeného profilu ( "FaxChange", jak je uvedeno výše ).
Tato oprava je k dispozici od verze FaxChange 5.1.11.
Další informace:
--
Klíčová slova:
FaxChange,EX Gate,faxchang gate.mail uknown error logon
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.