Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 2.8.2000 |
Produkt: | FaxChange |
Verze: | 4.0 |
Service pack: | SP3 |
Oblast: | SMTP Gate |
Kategorie: | INFO |
Problém: | Podpora InterMail Post.Office serveru - konfigurace serveru a SMTP/POP3 gateway |
Popis problému:
Mail server InterMail Post.Office (dostupný na www.software.com) je nyní podporován produktem FaxChange.
Řešení problému:
Konfigurace:
Předpokládejme, že váš server přijímá poštu pro doménu zln.cz.
Před instalací Faxchange je potřeba připravit speciální mailbox, do kterého budou zasílány faxové zprávy.
Před jeho vytvořením je vhodné v System Config – Set Mail Routing Options
vypnout volbu
"Send a greeting to Newly created accounts
".
Pokud tato volba není vypnuta, server pošle uvítací zprávu tomuto mailboxu a Faxchange ji zpracuje jako fax.
Protože adresa odesílatele v tomto případě je Accounts@[IP_adresa_vaseho_serveru]
, nedokáže ji PostOffice odeslat
a postmaster obdrží dvě chybové zprávy o nedoručitelnosti mailu.
Po vytvoření této schránky můžete volbu
"Send a greeting ...
" znovu povolit.
Pro tento mailbox zadejte primární adresu například faxchange@zln.cz a sekundární *@fax.zln.cz.
Tím je zajištěno routování faxových zpráv do této schránky.
V System Config – Set Mail Routing Options
nastavte v Local Mail Domains
kromě zln.cz i fax.zln.cz.
From Address Rewrite Style
"
nastaveno quoted – "User's Name" [user@zln.cz], jinak Faxchange nerozpozná správně jejich SMTP adresu a nebude
schopna s uživatelem komunikovat. Uživatel tedy nebude schopen odelat fax.
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Datasys/FaxChange/global/smtp_pop3
fax_subdomain_mode="1"
fax_subdomain_name="fax.zln.cz"
Nyní restartujte Faxchange.Server a Faxchange.SmtpPop3 servisy.
Další informace:
Toto řešení bylo otestováno s Outlookem 98.
Klíčová slova:
FaxChange,SMTP Gate,PostOffice SMTP/POP3
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.