Datasys Knowledge Base Dokument

Knowledge Base index
Aktualizace: 2.8.2000
Produkt: FaxChange
Verze: 4.0
Service pack: SP3
Oblast: SMTP Gate
Kategorie: INFO
Problém: Podpora InterMail Post.Office serveru - konfigurace serveru a SMTP/POP3 gateway

Popis problému:

Mail server InterMail Post.Office (dostupný na www.software.com) je nyní podporován produktem FaxChange.


Řešení problému:

Konfigurace:

Předpokládejme, že váš server přijímá poštu pro doménu zln.cz.

Před instalací Faxchange je potřeba připravit speciální mailbox, do kterého budou zasílány faxové zprávy.
Před jeho vytvořením je vhodné v System Config – Set Mail Routing Options vypnout volbu "Send a greeting to Newly created accounts".
Pokud tato volba není vypnuta, server pošle uvítací zprávu tomuto mailboxu a Faxchange ji zpracuje jako fax. Protože adresa odesílatele v tomto případě je Accounts@[IP_adresa_vaseho_serveru], nedokáže ji PostOffice odeslat a postmaster obdrží dvě chybové zprávy o nedoručitelnosti mailu.
Po vytvoření této schránky můžete volbu "Send a greeting ..." znovu povolit.
Pro tento mailbox zadejte primární adresu například faxchange@zln.cz a sekundární *@fax.zln.cz.
Tím je zajištěno routování faxových zpráv do této schránky.

V System Config – Set Mail Routing Options nastavte v Local Mail Domains kromě zln.cz i fax.zln.cz.

Nyní restartujte Faxchange.Server a Faxchange.SmtpPop3 servisy.


Další informace:

Toto řešení bylo otestováno s Outlookem 98.


Klíčová slova:

FaxChange,SMTP Gate,PostOffice SMTP/POP3


V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.