Datasys Knowledge Base Dokument |
Knowledge Base index |
Aktualizace: | 3.11.1998 |
Produkt: | FaxChange |
Verze: | 3.0 |
Service pack: | nemá vliv |
Oblast: | Klient - MS Outlook |
Kategorie: | INFO |
Problém: | FaxChange vrací náhled s jiným jménem než je v odeslané zprávě |
Popis problému:
Pokud bylo založeno více kontaktů se stejným telefonním číslem, Outlook jim vygeneroval špatné FAX adresy. Ve složce odeslané pošty (Sent Items) je však zobrazen korektní kontakt.
Volbou "Reply to all"(odpověď všem) v složce "Sent Items"(odeslaná pošta) a následně volbou "To" je možné zobrazit skutečně odeslanou faxovou adresu. Po označení korektního kontaktu je tato vidět v jeho "properties" na záložce "FAX / EMAIL address".
Řešení problému:
Změnou faxového čísla, např. vložením mezery se způsobí přegenerování faxové adresy. Následně vše začne fungovat.
Další informace:
Nejedná se o chybu FaxChage. Je to chyba Outlooku, který chybně generuje adresy.
Problém se dá zreprodukovat následujícím postupem: Okopírovat již existující kontakt a změnit pouze jméno.
Klíčová slova:
faxchange, outlook, contact
V případě nejasností napište prosím na adresu development@datasys.cz.