FaxChange novinky Obsah dokumentace Uživatelská dokumentace Administrátorská dokumentace Rejstřík pojmů Technická podpora Hledání on-line

Technická podpora

Maintenance dle těchto podmínkek je platná od 1.11.2001

Maintenance je soubor služeb a softwaru a obsahuje dvě položky:

Maintenance je nedílnou součástí prodeje a není možné koupit licenci software bez této součásti. Její platnost je 1 rok od zakoupení produktu.

Jak prodloužit maintenanci se dočtete zde.

Hotline a Problem Support
Možnost využití Datasys Support po dobu platnosti Maintenance. Poskytování Hotline a Problem Support se řídí podmínkami poskytování hotline ve středisku technické podpory společnosti Datasys. Support může zákazník získat pomocí faxu, elektronické pošty nebo Webu. Telefony a adresy jsou standardní Datasys hotline.
Firma Datasys si vyhrazuje právo měnit podmínky poskytování hotline dle svého uvážení (telefon, fax, Email adresa, doba odezvy).

Způsob hlášení problémů a způsob komunikace:


Doba započetí řešení problému:
Hotline a Problem Support obsahuje:
Hotline a Problem Support zejména NEOBSAHUJE:
Free Upgrade
Možnost získání upgrade produktu zdarma (za cenu zaslání nového balení dle aktuálního ceníku) na všechny nové verze, Service Packy (SP) a hotfixy, které budou uvedeny na trh v ostré verzi v době platnosti Maintenence.
Pokud není platná Maintenance, nelze nainstalovat žádné nové Service Packy ani fixy ani nové verze - případná instalace těchto komponent je považována za porušení licenčních podmínek.
V rámci Free Upgrade je možné žádat pouze o upgrade na aktuální verzi produktu.

Máte problém? Zkuste najít řešení na Internetu!

Knowledge Base
(lokální kopie)

V Knowledge Base najdete popis nejčastějších vyřešených problémů, odpovědí na technické dotazy a různých tipů. Tato databáze znalostí je stále udržována a doplňována.


Nenašli jste řešení?

Uživatelé s platnou "maintenance" licencí mohou pro řešení problémů využívat služeb technické podpory. Při hlášení problému je třeba uvést verzi produktu a identifikační číslo instalace, které zjistíte spuštěním programu vxInfo.
Problémy můžete zasílat E-mailem nebo použít Web formulář.


Kontakt na oddělení Technické podpory:

e-mail: support@datasys.cz
fax: +420 225 308 444

zpět na začátek