CallChange novinky Obsah dokumentace Uživatelská dokumentace Administrátorská dokumentace Vývojářská dokumentace Technická podpora Hledání on-line

Enterprise klient - použití

Tohoto klienta je možno provozovat v Enterprise verzi CallChange. Základem je jednoduchá aplikace, která umí vytáčet hovory a spouštět pluginy, které její možnosti výrazně rozšiřují. Pluginy umožňují integraci CallChange s jinými aplikacemi (MS CRM), využívat funkce ústředny (Enterprise manager) nebo ulehčit uživateli práci s telefonem.

Obsah


Nastavení a základní funkce

Aplikace načítá všechna potřebná nastavení přímo z CallChange serveru. Při prvním spuštění se v system tray objeví červená ikona telefonu, která signalizuje že klient nemá připojení k serveru (není zkonfigurován).
Klikněte na ní pravým tlačítkem myši, z kontextového menu zvolte Nastavení. Zobrazí se dialog se třemi záložkami: Další funkce dostupné v kontextovém menu:

zpět na začátek


Pluginy

V současnosti jsou k dispozici tyto pluginy:

Call info

Jednoduchý plugin, který zobrazuje informaci o příchozích / odchozích hovorech v okénku v pravém dolním rohu obrazovky. Zobrazuje se typ hovoru, telefonní číslo, případně jméno volajícího / volaného.

zpět na začátek


Callbar

Panel s nástroji pro vytáčení hovorů.
Horní část obrázku: zadejte číslo a tlačítkem Vytočit vytvořte hovor - zobrazí se číslo a případně i jméno volaného. V rozbalovacím seznamu lze vybrat důvod hovoru a tlačítkem Uložit jej zapsat; důvod hovoru se pak zobrazuje i v Enterprise manageru. Konfigurací CallChange serveru lze zadání typu hovoru vynutit. Hovor lze ukončit tlačítkem Zavěsit.
Pokud je zatlačené tlačítko s ikonou "i", jsou zobrazena nastavení panelu (Vždy navrchu, Navrchu při hovoru, Průhlednost - umožňují nastavit chování a vzhled panelu).

Dolní část obrázku zobrazuje vzhled panelu při příchozím hovoru. Ten lze Zvednout nebo Zavěsit (odmítnout). Rovněž zde lze vybrat důvod hovoru a uložit jej.

zpět na začátek


Enterprise manager

Tato aplikace umožňuje sledovat a ovládat více linek současně.

Význam jednotlivých podoken:

V menu Nastavení je možné nastavit rozšiřující funkce:

zpět na začátek


Microsoft CRM 3.0

Plugin pro spolupráci s MS CRM 3.0. Před použitím je nutno jej nakonfigurovat: v Nastavení - Pluginy vyberte "Microsoft CRM 3.0" a stiskněte tlačítko Nastavení. Zobrazí se dialog s konfigurací: Při příchodu hovoru se v CRM založí nová aktivita (hovor) a případně se otevře její okno.

zpět na začátek


Phone

Jednoduchý telefon pro rychlé vytáčení. Obsahuje 2 záložky:

Telefon - pro vytáčení hovorů. Číslo lze zadat přímo z klávesnice nebo klikáním myší v okně telefonu. Hovor se vytočí tlačítkem se zeleným telefonem.

Historie - seznam uskutečněných volání vaší vytáčecí linky.

Pokud právě probíhá hovor, zobrazí se třetí záložka s číslem a jménem protistrany a tlačítkem pro ukončení hovoru.

zpět na začátek