CallChange novinky Obsah dokumentace Uživatelská dokumentace Administrátorská dokumentace Vývojářská dokumentace Technická podpora Hledání on-line

Call Resolution klient (L2) - použití

Možnosti aplikace

Call Resolution pro Outlook (CRfO)/ Notes (CRfN) umožňuje: Call Resolution pro Outlook navíc dokáže: Call Resolution pro Notes je možno integrovat se zákaznickým systémem Ekobal (režim Ekobal) takto:
pokud v konfigurační databázi nastavíte (pomocí webového konfiguračního nástroje v sekci "Nastavování konfiguračních hodnot - Nastavení pro Call Resolution") parametry L2.CxCRLn.ContactDbName a L2.CxCRLn.ContactTypeName, bude při příchozím hovoru místo otevření existujícího kontaktu vytvořen nový dokument zadaného typu v zadané databázi. Ten nebude uložen - pouze zobrazen a bude předvyplněno číslo a jméno volajícího a ID nalezeného kontaktu.

Funkčnost CRfO je velmi konfigurovatelná -- jednotlivé funkce lze zapnout, vypnout či určovat jejich vzájemné priority (viz dále).
Tento klient je určen pro Callchange Standard edition.

zpět na začátek


Spouštění aplikace

Call Resolution klient je level2 klient, který se instaluje automaticky se Standard verzí Callchange. Můžete jej spustit ze Start Menu - Programy - CallChange client - CallChange client. Tím se spustí klient level1, který aktualizuje a spustí klienty level2. Je to nutné jen v případě, že jste při instalaci nezvolili, že se má spouštět automaticky při startu.
Při spuštění aplikace se v system tray objeví fialová ikona aplikace Call Resolution.
Pokud je spuštěn e-mail klient (MS Outlook/Lotus Notes), aplikace se do něj připojí, přihlásí se ke všem telefonním linkám a zobrazí zelenou ikonu, která značí, že je aplikace připravena k činnosti.
Pokud není e-mail klient spuštěn, je zobrazena červená ikona. Aplikace čeká na spuštění e-mail klienta, bez něj nemůže pracovat.
Jakmile je klient spuštěn, aplikace se inicializuje - zobrazí se druhá ikona telefonu. Po úspěšném startu se telefon změní na zelenou ikonu.

zpět na začátek


Nastavení a použití

Pokud je ikona aplikace zelená, je Call Resolution nastartován a připraven k činnosti. Klikněte pravým tlačítkem na ikonu aplikace, vyskočí její menu, které je shodné při použití Outlooku i Lotus Notes. V Notes ale nejsou dostupná všechna nastavení vzhledem k rozdílům mezi oběma systémy (zápisy do deníku, hledání interních volání v globálním adresáři).
Aplikace sleduje hovory na lince pro vytáčení, kterou si načte z L1 klienta.

Aktivní -- Pokud je zaškrtnuto, je aplikace aktivní, tj. zpracovává příchozí hovory.
Okno hovorů -- zobrazí se okno s historií hovorů, viz dále.
Heslo -- zobrazí se okno pro změnu hesla (nutno zadat staré heslo a dvakrát nové - pro kontrolu). Heslo slouží k ochraně konfigurace - vždy, když měníte nastavení Call Resolution, bude heslo vyžadováno. Pokud heslo zadáte chybně, budete na to upozorněni a konfigurace se nezmění.
Výchozí heslo je prázdné, tj. konfigurace není chráněna. Pokud je však pro uživatele (daného jménem Windows účtu) vytvořeno nastavení ve web aplikaci, platí heslo tam uvedené. Minimální délka hesla je 4 znaky; pokud chcete ochranu heslem zrušit, nastavte prázdné heslo.
Nastavení hesla Zadání hesla
Na druhou stranu, pokud měníte více konfiguračních položek, neustálé zadávání hesla obtěžuje, proto lze zadat délku platnosti hesla. Než uplyne nastavená doba, heslo není vyžadováno.
Konec -- Ukončí aplikaci Call Resolution.
Nastavení -- Po zvolení této položky se rozbalí podmenu, kde lze nastavit chování aplikace.

Okno hovorů

Toto okno se zobrazí po kliku levým tlačítkem na ikonu aplikace nebo při příchozím/odchozím hovoru (pokud je to povoleno).

V okně je vypsán seznam hovorů na všech hlídaných linkách; číslo v okénku vedle zatržítka "Odchozí" udává za kolik dní zpět jsou volání zobrazena (lze změnit). K dispozici jsou tyto informace: datum a čas volání, délka hovoru, telefonní číslo a jméno (+ u osobních kontaktů firma, pokud je v kontaktu vyplněna) volajícího / volaného (podle směru hovoru), pokud je známé. Klikem na záhlaví sloupce se výpis seřadí podle tohoto sloupce. Typ hovoru je dán ikonou:

V liště okna jsou 4 tlačítka pro tyto funkce (postupně zleva): Seznam hovorů je možno filtrovat - jednak zatržítky pro nepřijaté, přijaté a odchozí hovory (tím se zobrazí hovory daného typu), jednak podle textu v jednotlivých sloupcích. Filtrovací znaky (filtr je necitlivý na velikost písma):
? jeden libovolný znak
* žádný nebo více znaků
# libovolná jedna číslice (0-9)
[seznam znaků] jeden libovolný znak ze seznamu znaků
[!seznam znaků] jeden libovolný znak, který není v seznamu znaků
Příklady: Jméno = R - zobrazí se hovory, kde jméno začíná na R; Jméno = [JR] - zobrazí hovory, kde jméno začíná J nebo R; Telefon = #7 - zobrazí hovory, jejichž číslo je dvoumístné a končí 7.

zpět na začátek


Ukázky provozu

Zde si můžete prohlédnout obrázky provozu aplikace - vyberte si, kterého e-mail klienta používáte.

Call Resolution pro Outlook
Call Resolution pro Notes

zpět na začátek